Dag 432 Ziek van mijn lijdzame reactie op m'n matrixjob

Ik beschrijf hier de afgelopen drie dagen 'in zijn geheel', vanaf zaterdag. Toen ik zaterdag zo een beetje klaar was met mijn werk/wijk lopen merkte ik dat mijn neus dichttrok -- 'verstopt raken' is de gewoonlijke terminologie. Het was stormachtig weer die dag en ik besloot 'stabiel' te zijn en niet de gewoonlijke angstige ik als het gaat om mijn matrixbaantje. Het leek me dat ik het niet ging redden als ik ook nog eens een storm aan gedachten, projecties, gevoelens en emoties in mezelf zou toestaan. Zowiezo was ik die hele geestactiviteit onderwijl en vóór mijn werk zat maar was nog niet in staat geweest werkelijk deze shit te stoppen en veranderen. Ik luisterde dan ook gelijk de 3 interviews van Het Bewustzijn van de IJsbeer toen ik zag dat deze gerelateerd waren aan de weersystemen. Hier had ik zelf al heel lang onderzoek naar gedaan hoe dat in onszelf zou bestaan. Mijn 'problemen' met mijn werk bestaan voor het grootste gedeelte uit mijn moeite met het/koud weer in relatie tot mijn lichaam: 
Waarom saboteren de polariteitssystemen in de Geest het milieu van het lichaam in plaats van te ondersteunen?
Uit: Consciousness of the Polar Bear - Part 1


Afijn, even de focus terug op alleen het punt van de/mijn neus voor dit blog. Met dat mijn neus dichttrok - verstopt raakte - besefte ik dat wat er feitelijk verstopte/ophoopte de kennis en informatie was als wat het neuspunt vertegenwoordigt; dat ik extensief deel had genomen in de geest van kennis in plaats van Hier mezelf toe te passen in gewaarzijn. Het verbaasde me niet maar mijn lichaam - neus - liet me het nu Zien.
"Dit concept werd in de NEUS van het fysiek menselijke lichaam ingebracht: de eeuwigdurende slavernij en overheersing van mensen als slaven van bewustzijnssystemen en de noodzaak om van de ene generatie op de andere te moeten 'leven' voor bewustzijnssystemen. Hoe konden ze 'leven'? Door het 'worden' van wie en wat ze waren te kopiëren van degenen die hen waren voorgegaan als bewustzijnssystemen. Door alles uit deze wereld te kopiëren van bewustzijnssystemen, die je vormen tot wat en wie je bent om een bewustzijnssysteem te worden.
Deze wereld en de mensheid zijn op weg naar: Nergens. Want generatie na generatie na generatie hebben jullie in de 'levende' expressie van 'wie je bent' in het systeem opgesloten gezeten als waardeloze slaven die 'leven' en 'lijden' voor bewustzijnssystemen, waarmee jullie de weg voorbereidden voor verdere ontwikkeling en manifestatie van bewustzijnssystemen in jezelf, in de rest van de mensheid en in de wereld.
In het punt van de NEUS is de kennis en informatie van structureel geloof ingeplant en het idee dat mensen op Aarde moeten lijden als schijnbare straf voor het feit dat de mensheid de reden was dat 'God' was vertrokken. Met behulp van dit geloof wordt de mensheid in slavernij gehouden en beheerst door bewustzijnssystemen in zichzelf, omdat ze 'leven' voor bewustzijnssystemen en de weg voorbereiden voor verdere ontwikkeling en manifestatie van bewustzijnssystemen in zichzelf, in de wereld en in de rest van de mensheid. Alle kennis en informatie van degenen, die de mensen op Aarde zijn voorgegaan, ligt op dit moment opgeslagen in het punt van de NEUS. Deze kennis en informatie als structureel geloofsidee van wie je bent en de reden waarom je hier op Aarde bent wordt nog steeds aanvaarden en toegestaan in de hele mensheid omdat jullie 'leven' voor bewustzijnssystemen en lijden tegelijkertijd door te geloven dat jullie waardeloze slaven zijn die voortdurend slavernij en overheersing in het bestaan toelaten." Bron

Kort gezegd werd ik binnen no time nadat ik thuis erg beroerd/ziek waarbij ik ook onder ogen moest zien dat ik me dus nog steeds slachtoffer van iets of iemand voel, in dit geval van mijn werk. Vlak voordat ik DIP buddy chat zou hebben, 'stortte' ik als systeem dan ook in. Ik was moe maar ging op een laag pitje gewoon door met mijn werkzaamheden in huis en online. Ik had mooi de gelegenheid eens goed de gevolgen onder ogen te zien van de echte God = de gedachte die ziek maakt. Dit 'ziek zijn' met later een druipneus duurde zo tot hedenochtend waarna zich een fascinerend ander punt openbaarde: ik moest voortdurend NIEZEN de hele ochtend tot in de middag.

neus"De neus heeft veel te maken met kennis die je hebt geaccepteerd als jezelf. Niezen met slijmafscheiding is cool want dat is het loslaten van informatie en kennis. In het algemeen zou je kunnen zeggen dat als je 'droog' niest dat dat is in de momenten dat je kennis en informatie opdoet en het niezen is een poging om het van je af te schudden, een loslaten. Een snotterige, geblokkeerde neus zonder bevrijding is meer het vasthouden aan herinneringen uit het verleden en onderdrukkingen die geblokkeerd zijn en niet losgelaten." Bron

Dus, werk aan de winkel in relatie tot het loslaten van kennis die ik geaccepteerd heb als mezelf en herinneringen uit het verleden. Achteraf begrijp ik nu waarom ik de afgelopen  weken zoveel 'jeuk' had aan mijn neus. Al die energie die maar rondgaat dus in de vorm van kennis en informatie. Tijd om los te laten.

Tot zover...

Reacties

Populaire posts