Dag 434 Wat is gezond verstand van ziek melden?

Dit is een vervolg op Dag 433 Ziekmelden of niet ziekmelden - dat is de vraag?

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te weten wanneer en of ik mij ziek moet melden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen wat gezond verstand van te lichaam is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het huidige geldsysteem GEEN praktisch gezond verstand is van het menselijk fysieke lichaam - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een wereldsysteem te accepteren dat niet gebaseerd is op gezond verstand maar op het uitwonen van het menselijk fysieke lichaam tem behoeve van geld buiten ons en energie binnenin ons.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te zien, realiseren en begrijpen dat ik me niet ziek durf te melden omdat ik bang ben uit het systeem getiefd te worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb voor de 2e keer in korte tijd te laten gebeuren dat ik niet zorgvuldig ben geweest in het checken van mijn rooster. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb vaag ergens van uit te gaan van hoe mijn rooster voor de volgende dag is in plaats dat ik gewoon praktisch check als ik me druk lig te maken dat ik moet werken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb gewoon te zijn 'door te lopen' met/tijdens ziek zijn in plaats mezelf te realiseren dat het onachtzaamheid en onzorgzaamheid is naar leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het doorlopen met ziek zijn in polariteit is met bij het minste of geringste thuis en in bed blijven. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mensen te creƫren die bij het minste of geringste zich ziek melden omdat ik dat niet doe - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat deze twee polariteiten zichzelf uitbalanceren en zo hun voorbestaan garanderen.

Ik heb blijkbaar de angst/gedachte dat ze de dingen niet kunnen oplossen als ik niet kan. Absurd eigenlijk maar nu realiseer ik me dat pas terdege, zo diep zit dit ingeprogrammeerd in m'n lijf. Alsof ik wat te verliezen heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat hier in de diepte achter zit "wie niet werkt, die niet eet" en dat ik deze systemen van mijn ouders overgekopieerd heb, want dat ziek zijn vroeger toch wel betekende dat je overleving in gevaar kwam.  


Het gezond verstand is niet zo Gemeenschappelijk Wens Kaart




Ik stel mezelf ten doel af te bellen van mijn werk wanneer ik ziek ben zoals dat wordt gedefinieerd in dit systeem.

Ik stel mezelf ten doel deze geestescontructie verder onder ogen te zien.

Ik stel mezelf ten doel deze tendens te stoppen. 

Ik stel mezelf ten doel door wat mijn lichaam me vertelt heen te wandelen in gewaarzijn.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen ziek zijn te verdringen om zo snel mogelijk 'ervan af' te zijn ipv naar mijn lichaamspunten (structurele resonantie) te kijken en juist de patronen waarin ik deelneem te zien. 


Reacties

Populaire posts