Dag 445 Men kan niet een heel persoon worden terwijl men in afscheiding is van alles en iedereen

"Men kan niet een heel persoon worden terwijl je in afscheiding bent van alles en iedereen, omdat jij de een bent. Jij bent God, het was altijd alzo."
"De mens die zichzelf werkelijk kent, kent iedereen.
                                                                 Bron
 Men kan niet een heel persoon worden terwijl men in afscheiding is van alles en iedereen


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf af te scheiden van alles en iedereen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat het gaat om één en gelijk zijn met de wereld/ het bestaan in plaats mezelf te realiseren dat het gaat om het één en gelijk zijn met mezelf en als mezelf, mij.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het 'één en gelijk willen zijn met iets of iemand' afscheiding is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik in het één en gelijk zijn met en als mij, ik als één en gelijk met en als alles als één en gelijk aan mij als leven ben. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb van de één zijn verdeeld/versnipperd te worden/raken in mezelf door de deelname in de geest van gedachten, gevoelens en emoties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf in anderen te verplaatsen in plaats van anderen in mij als mij te plaatsen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken iedereen te moeten leren kennen om mezelf te kennen in plaats mezelf te realiseren dat ik in mezelf leren kennen als wie ik werkelijk ben als leven als alles als één en gelijk - ik iedereen ken.


Ik stel mezelf ten doel mensen in en als mezelf te plaatsen en zien wat er voor reacties opkomen om te vergeven.

Reacties

Populaire posts