Dag 448 Hoe te stoppen je lichaam = je leven te verzuren

Het is nu een week dat ik me weer bezig gehouden heb met de zuurvormende relatie van voeding en dranken in mijn lichaam. Toen ik vanochtend dacht 'eruit te zijn' dat mijn vleesdieet volgens de zuur-basetheorie zuurvormend en dus blijvend ongunstig zou en heel veel aanpassingen vereist in mijn leven lees ik ineens op het Weston Price forum:
Dan ben ik blij dat ik je heb kunnen overtuigen van de ontgiftingscapaciteiten van dierlijke voeding, want dit is een missing link in jouw kennis! De vetoplosbare vitamines (A, D, E, K) zijn extreem ontgiftend! Daarnaast duwt het vet de galblaas aan, waardoor deze zich volledig kan ledigen en er geen galzouten blijven hangen die op termijn kunnen verkalken en galstenen worden. En of dierlijke voeding kan ontgiften!
Mike

Toen ik dat las wilde ik het gewoon helemaal gaan loslaten, nu weer helemaal de andere kant. Ik ben het zat dat polaire gedenk en het zorgen maken vooral om de opslag van zuren in mijn lichaam en daaraan verbonden consequentie van inflammatoire gewrichten en weefsel. Ik weet nu niet meer wat wat is en leg me qua voorkomen van verzuring toe op het onderzoek van een andere waterfilter die minder tot geen kalk uit het water filtert.

Jonger door ontzuren - Sang Wang
Ons bloed heeft een pH-waarde tussen 7,3 en 7,45 en het lichaam moet dit ook te allen tijde bewaken. Bloed met een pH-waarde van 7,45 bevat 64,9% meer zuurstof dan bloed met een pH-waarde van 7,3. Ook als beide pH-waardes van 7,3 en 7,45 bijna gelijk lijken laten zij een groot verschil zien m.b.t. de hoeveelheid overtollige zuurstof in het bloed.

Ik weet al geruime tijd dat de pH van kraanwater met 1 daalt als het met een Britakan gefilterd wordt. Omdat ik nu met zekerheid ontdekt heb dat ik een continue toevoer van calcium nodig heb is het natuurlijk onzin een waterfilter te hebben die het water ontkalkt/zuurder maakt. De doorslag gaf vooral ook het feit dat er in gefilterd water -0,005x10 tot de 20e macht overtollig zuurstof zit en in gewoon leidingwater 0,031x10 tot de 20e macht. In mijn blog van Dag 36 - Zuurstof-arme lichamen door deelname in het continue denken heb ik laten zien dat zuurstof essentieel is om het lichaam terug te brengen tot gezondheid. Het zou stom zijn die zuurstof niet te 'pakken'. 



stop verzuring

 
Dus, ik zal moeten stoppen met het Brita filterwater te drinken en aanvaarden dat water mij voldoende reinigt en niet vergiftigt zoals ik nu denk. Ik hou me vast aan de woorden van (interview met) Water:

"Er zitten allerlei chemische stoffen uit het voedsel in het spierweefsel en ik verwijder die. Ik hoef dat niet te doen, maar ik vind het leuk om te doen."

In het grote plaatje kun je zeggen dat we moeten stoppen met elkaars leven en al het Leven op Aarde te verzuren door echt ons economisch systeem te onderzoeken wat de ecologie van het menselijk ras behoort te zijn, hoe we samen bestaan. We gaan verschrikkelijke tijden en een erg individuele vorm van lijden tegemoet in deze wereld, omdat iedereen alleen zal lijden, Niets zal zeker zijn als we niet Iets doen, als we geen actie ondernemen... Check out Leefbaar Inkomen Gegarandeerd - Het Voorstel.

Reacties

Populaire posts