donderdag 24 april 2014

Dag 461 Paniekaanval als Ophoping van Positieve Energie | Zelfvergevingen en -verbintenissen

Dit is een vervolg van Dag 460 Totaal onverwacht een gigantische paniekaanval 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf in te laten met de sensaties/gevoelens "oh ik hou van autorijden" en "wat vind ik het altijd leuk om te rijden". 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb met een plaatje/herinnering van naar het buitenland rijden een positief gevoel op te wekken in en als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een vrijheidskarakter te creëren en binnen te gaan op het moment dat ik in een auto stap.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf vast te houden aan het gevoel van autorijden in plaats aan mezelf vast te houden Hier als het constante van de adem wat werkelijk Leven is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een paniekaanval te creëren door deel te nemen in het verlangen/de begeerte van het autorijden en daarmee de energie op te laden die het tegenoverliggende punt van angst voedt. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb van autorijden te houden om dat ik bang ben het te verliezen.


Is Love Fear of Loss? Atlanteans' Support - Part 75


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een gevoel van vrijheid te ervaren als ik op de autosnelweg rijdt  - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat echte vrijheid in en als de fysieke Adem is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het doembeeld te creëren dat iemand de snelweg zomaar ineens zijn auto naar links gooit zo voor de mijne. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het doembeeld als de angst dat iemand zomaar besluit de auto naar links op de snelweg te sturen niet echt kon loslaten en zo de opgebouwde 'positieve''gevoelsenergie in dit punt te laten concentreren/kanaliseren tot het uiteenbarst in mijn geestbewustzijnssysteem. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf als mijn lichaam aan te vliegen met een enorme whoosh/rush/zondvloed van stoffen/energie - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik de energie-ervaring/energie al zo enorm geaccumuleerd had en deze niet zomaar weg zou gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de Geest in multidimensionale Energielichamen te splitsen door energie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik moeite had de auto in de baan te houden - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn Gewaarzijn niet in gelijkheid en eenheid met mijn Fysieke Lichaam en deze fysieke Realiteit te laten bestaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik het bewustzijn zou verliezen in plaats mezelf te realiseren wat ik werkelijk verloor Zelf is, mijn Gewaarzijn in gelijkheid en eenheid met mijn Fysieke Lichaam en deze fysieke Realiteit en omdat ik niet echt iets kan verliezen realiseer ik me dat ik Gewaarzijn in gelijkheid en eenheid met mijn Fysieke Lichaam en deze fysieke Realiteit nooit gehad heb in werkelijkheid. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb acuut naar de kant van de weg te willen om te stoppen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb over bijna mijn hele lichaam te beven/vibreren van angst - de fysieke ervaringen van de geest te voelen door mijn benen, rond mijn knieën en in mijn borstkas - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb op te willen geven. 
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik eigenlijk bang was de controle over het stuur te verliezen, mezelf als mijn armen/lichaam eigenlijk niet te vertrouwen dat als iemand zijn auto ineens op mijn baan zou zwenken dat ik dat niet in staat zou zijn de auto zo te besturen dat het in orde zou komen. Hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat er geen Zelf is zonder Zelfvertrouwen en ik dus niet in staat ben meZelf te besturen in gelijkheid en eenheid met mijn Fysieke Lichaam en deze fysieke realiteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat een heleboel negatieve energie als emoties de positieve energie als gevoelens oplevert dat zich dan uit als 'liefde' voor en 'vrijheid' door het autorijden. 

Zelfverbintenissen

Ik stel mezelf ten doel de angsten die ik ervaren heb als kind/tiener bij mijn ouders in de auto te onderzoeken en te vergeven. 

Ik stel mezelf ten doel te realiseren dat de begeerte naar het rijden als het ware de angst/benauwdheid in stand houdt. 

Ik stel mezelf ten doel  autorijden simpelweg te zien als een praktisch middel om mee voort te bewegen en niet als voedingsmechanisme voor de geest.


Ik stel mezelf ten doel mezelf praktisch toe te passen en te veranderen door middel van de gereedschappen als aangedragen door Desteni

Ik stel mezelf ten doel dat als als er weer een ervaring van paniek op wil komen uit de energie-ervaring/systeem te stappen door mijn bovenlichaam naar voren en naar achteren te bewegen.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen