Dag 471 WOORDEN KIEZEN die je ACTIEF wilt beginnen te LEVEN

Vergeet niet, wat ik niet in het interview Jezelf Verankeren - Reptielen - Deel  295 (Engelstalig) vermeldde is dat deze KALME WATEREN gefaseerd komen - dus er zullen PERIODES zijn waar je een GELEGENHEID wordt gegeven om te creëren en sturen voordat je naar de volgende fase van je proces gaat; dus in wezen kun je zeggen je wandelt de STORMEN van de bewuste geest, dan komt de KALMTE om nu jezelf te sturen voordat de onderbewuste stormen komen enzovoort.
(..)

Dus, kijk uit naar waar je het stoppen van gedachten en emoties naar iets/iemand MEESTER bent geworden en daar vast hebt gezeten - DAT zijn de REAL TIME momenten in het FYSIEKE waar je nu uit het alleen stoppen/veranderen van gedachten en emoties kunt stappen en JIJ VOORWAARTS GAAT STAPPEN als een LEVEND WOORD CREATIE.

(...)
WOORDEN KIEZEN die je ACTIEF wilt beginnen te LEVEN
 
JE GEEST GAAT WOORDEN NIET LEVEN VOOR JOU - alles dat het weet is hoe gedachten en emoties op te brengen, dus ik bedoel - je wilt dit leven niet eindigen met "ik ben erin geslaagd gedachten en emoties te stoppen en veranderen" - ik zou graag zien dat jullie bij ons aan de andere kant komen met dit BOEK VAN LEVENDE WOORDEN van wat je in dit leven leefde; dat is wat ik gedaan zou hebben als ik jou was. Het zou geweldig zijn geweest als ik hier echt zou kunnen zijn en met jullie allen concurreren - het een LEUKE wedstrijd maken om te zien wie de meeste woorden kan leven; maar je kunt deze uitdaging ook aangaan voor jezelf.
(...)

Algemene ervaring van 'oké zijn/stabiliteit /met de stroom meegaan/het prima doen' - wanneer je dit over het algeheel ervaart, dan moet je creatiever worden en WOORDEN KIEZEN die je ACTIEF wilt beginnen te LEVEN.

Ik heb het woord democratie gekozen om actief te willen beginnen te leven. Ik ga ook kijken of ik dit woord eerst dien te herdefiniëren. Wat duidelijk is over woorden die gedefinieerd zijn in en als zelf als gepolariseerde woorden, is dat ze reactief van aard zijn.


Reacties

Populaire posts