Dag 474 Wanneer is Verlangen/Seksuele Stimulatie Echt?

Zojuist luisterde ik het interview Sexual Desires - Relationship Success Support en ga ik kijken naar het verschil tussen mijn Geest's Verlangen naar Seks en mijn Lichaam's verlangen naar Seks omdat binnen de relatieovereenkomst die ik sinds kort ben aangegaan dit verlangen nogal extreem sterk opkomt zetten, dus wil ik het checken op de bron. Het onderscheid is niet zeer strikt maar is wel te maken en dit heeft te maken met de mate van Gewaarzijn van mijn lichaam en geest. Het verschil zit hem in dat het verlangen van de Geest energiegebaseerd is en dat van het Lichaam natuurlijk is.


Het Lichaam heeft ook niet zozeer een
 'Verlangen' naar Seks,
maar meer een Behoefte tot Expressie   


De twee hebben een totaal verschillende equatie:
 

Geest/Mind + Seks = Fysieke Stimulatie
  
Echt/Natuurlijk is
  
Zelf + Fysieke Lichaam = Seksuele Beweging
die Fysieke Expressie produceert

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/William-Adolphe_Bouguereau_(1825-1905)_-_Flora_And_Zephyr_(1875).jpg


Waar ik naar moet/wil gaan kijken is dat ik me soms seksueel gestimuleerd kan voelen waar het lijkt alsof het lichamelijk komt in een moment, waar ik het eerst lichamelijk voel. En die bepaalde referentie waar het echt eerst opkomt in mijn fysieke lichaam: dat is echt. Wat betekent, er was echt niets wat in mijn geest opkwam, er waren geen plaatjes, geen verbeeldingen, geen geluiden, geen referenties en ook geen energiebeweging in de solar plexus - ik voelde alleen puur een sensatie niet alleen in mijn seksuele organen maar alsof mijn hele fysieke lichaam ook voelt alsof het 'in brand staat' op een manier - en die bepaalde referentie op een fysiek niveau is waar het Lichaam zich wil uitdrukken. Het is ook wel een programma in het fysieke lichaam, maar het is meer in de context van mijn natuurlijke programmering in relatie tot het fysieke lichaam maar het is zo verkeerd begrepen en kromgetrokken en gewijzigd en veranderd door het geestbewustzijnssysteem dat die natuurlijke expressie bijna helemaal verloren is gegaan in de mensheid. Dus met andere woorden, dit assisteren en ondersteunen van mezelf in dit proces van de Geest's verlangens naar Fysieke, Natuurlijke Expressie wordt een proces want er is geen absoluut verschil.

Dit is een zeer interessante zelfontdekkingstocht alsook het punt dat niet elke fysieke stimulatie geuit hoeft te worden via seks maar bijvoorbeeld ook via creativiteit, sport en zo meer. Het is aan te raden het interview te luisteren voor de nuances in seksuele stimulatie en uitdrukking.

Reacties

Populaire posts