Dag 479 Het Aarden van de Energie van Verdriet

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de energie van verdriet te creëren in en als mezelf en te manifesteren in en als mijn buik. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de energie van verdriet te ervaren en het dagenlang te laten bepalen hoe ik me voel/mezelf ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te merken of er een gedachte of een overweging door me heen ging op dat moment.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de energie van verdriet te creëren in en als mezelf en te manifesteren in en als mijn ogen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te stoppen met participeren in de geest van energie en te kijken welke gedachten en verlangens/wensen in de toekomst/toekomstprojecties erin me bestaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een positief gevoel als een ervaring van comfort te verbinden met de energie van verdriet – waarin een deel van mij het aangenaam vind te bestaan in verdriet en waarin ik mezelf als het ware hypnotiseer – omdat ik niet zie hoe mijn functioneren in mijn praktische fysieke wereld en mijn interacties met anderen beïnvloed en gesaboteerd worden doordat ik mezelf toesta te bestaan in een energie van verdriet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te participeren in een Emotie als energiegenerator en winstsysteem voor de geest en daarbij mezelf te verliezen in en als de geest in plaats het zelfsturende principe van de Adem van Leven te zijn als het fysieke wezen als wie ik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in en als de emotionele energie van verdriet mezelf te verliezen als Leven en zo de behoefte aan een persoon buiten mij te creëren.

 Full a moment in energy journeys into the afterlife part 68


Ik realiseer me dat doordat ik het in mijn buik ervaar, ik deze energie nog niet heb verwerkt/'verteerd'.

Ik stel mezelf ten doel als ik me de gedachte of overweging niet kan herinneren die voorafgaat aan de energie van verdriet - ik de ervaring gewoon 'onder woorden kan brengen' - dus het niet houd bij een gevoel, maar kijk welke woorden/welke gedachten bij de ervaring horen.

En dan pas ik onvoorwaardelijk zelfvergeving toe op die woorden en gedachten; zelfs als ik het niet kan linken met iets dat ik recentelijk gedaan heb.

Ik stel mezelf ten doel gewoon te werken met de energie.

 

Reacties

Populaire posts