Dag 481 Opgeven en de keten van gebeurtenissen op geestelijk en fysiek niveau

Het begon begin vorige week met het systeem in de geest dat betrokken is bij of bijdraagt aan de emotionele ervaring van en fysieke bezetenheid van opgeven. Wat en wie in het geestbewustzijnssysteem drijft ons en motiveert ons tot dat punt van opgeven? Het blijkt een emotionele reactie zowel als een fysieke bezetenheid te worden. We worden gedreven tot opgeven op een energetisch niveau als ook een fysiek niveau. Dat heb ik geweten ja. Dit specifieke systeem dat betrokken is met zo'n reactie of respons naar iets of iemand in onze geesten of onze wereld is nogal verschillend van andere omdat het niet alleen uitreikt tot in de geest maar ook tot in onze fysieke lichamen. Daarom, wanneer we opgeven vallen we echt, in onszelf, onze fysieke lichamen en ons leven en levenservaring. Het moment dat we opgeven, valt alles. Wij vallen, onze geest valt en onze wereld en realiteit valt ook. 

Het is heel belangrijk de fases te identificeren waarin het opgevenproces manifesteert omdat ik het opgevenproces al kan stoppen van triggeren in mij van fase 1.


Opgeven


Vóór het moment van opgeven en vallen waren we tamelijk in een relatie tot iets in de geest of iemand in onze fysieke realiteit die we tot op bepaalde hoogte aan het leiden waren, maar werden we ineens gedreven en gemotiveerd en gedwongen - langzaam maar zeker - in en als deze emotionele en fysieke ervaring van opgeven. En dan voelt het plots alsof we de grip zijn verloren op het punt in onze geest of iets of iemand in onze wereld. Dan voelt het in onszelf alsof we deze grip/controle die we erover hadden verloren en dan GELOVEN we dit verlies van grip of controle en op het moment dat we geloven dat we de grip/controle verloren zijn, we al onze grip op dingen zijn verloren, dan zijn we al echt gedwongen en geduwd en bezeten in en als dit opgeven.

Om dit systeem te nivelleren in mijn geest moest ik vervolgens woede creëren - een ander systeem - om ervoor zorgen dat ik voortbeweeg wanneer ik dat niet wil. In die zin is woede valide. Het zorgt ervoor dat ik me voortbeweeg als ik niet effectief ben. De woede werd zo extreem dat ik eczeem ontwikkelde rond mijn ogen als gevolg van een deelname in een "ik zie het niet meer zitten" karakter. Nooit eerder had ik eczeem. Ik ontdekte voor het eerst van mijn leven dat eczeem een huidontsteking is, ja toen wist ik genoeg: in woede ontsteken.


Eczeem - je moet kijken naar woede, irritatie, frustratie - dus, neem een kijkje naar waar je patronen van intense energie in je geest betreedt, vooral backchat die je onderdrukt - implementeer dit in de kleine momenten applicatie waar je uitkijkt voor de intense gedreven reacties in gedachten en in plaats van erin te gaan / te onderdrukken - vergeef.
 

                                                                   ~ Sunette Spies

Als ik effectief ben, ben ik tevreden met mezelf en zal ik nooit boos worden.

Wordt vervolgd

Reacties

Populaire posts