Dag 511 Geduld en het proces van Creatie

Van de week had ik een ervaring met een startende groep mensen van politieke partijen die willen gaan samenwerken waarbij de vorm voor het tot besluiten komen - het komen tot een 'consent' - niet de vorm is die ik zou verkiezen. Tegen het einde van de vergadering had ik het er wel mee gehad en na de vergadering had ik backchat als 'ik ga ermee kappen', 'dit is totaal zinloos' en 'gaan jullie maar verder'. Het duurde me bijna een dag om alle dimensies te bekijken van de conversaties binnen en buiten mezelf en weer tot mezelf te komen in eenheid en gelijkheid met het bestaan en te beseffen dat het totaal absurd is al bij het begin op te geven. Ik moest mezelf veranderen, hergroeperen en herprogrammeren om mezelf te bewegen het zelfsturende principe van Leven te zijn.
http://jobra.nl/sites/default/files/Kennis%20-%20Achtergrond%202%20(Samenwerken).jpg
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in het ego van de geest te gaan/deel te nemen door mijn keuze voor de vorm van besluiten NU al aan mensen duidelijk te willen maken perse en het hen op te willen leggen in het NU van bewustzijn in plaats van eerst een verkennende en onderzoekende houding aan te nemen in mezelf waarbij ik terug stap in mezelf om te kunnen leren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb door externe factoren me van mijn stuk te laten halen in plaats gewoon te blijven staan temidden van de storm voor de creatie van een platform dat het beste voor al het leven kan worden. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat mijn wezenlijkheid van Geduld me helpt en steunt om te kunnen manifesteren wat nodig is voor de creatie van Leven zoals dat mogelijk is in een groep die staat voor Leven. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb anderen te oordelen 'oeverloos te lullen'.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik mijn leven kan kwantificeren door het toepassen en wandelen met en als Geduld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de ervaring in en als mezelf te creëren van 'ik heb het er wel mee gehad' en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb backchat te creëren van 'ik ga ermee kappen', 'dit is totaal zinloos' en 'gaan jullie maar verder'. 
  
~~~

Ik stel mezelf ten doel de relatie tussen Geduld en Creatie te begrijpen en leven.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te laten gelden in en als Geduld.

Ik stel mezelf ten doel te beseffen/realiseren dat het (me) veel meer empowerment geeft in de samenwerking door naar wezens te luisteren en hen te leren kennen.

  

Reacties

Populaire posts