Dag 524 Schoonmaakdwang en het vuil van de energetische lading ervan verwijderen met zelfvergeving


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in en als de schoonmaakpersoonlijkheid de drang te ervaren om obsessief schoon te willen maken - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de behoefte/wens/verlangen te hebben alle deuren in huis elke week af te nemen/schoonmaken terwijl dat totaal niet nodig is omdat ik alleen woon met de kat. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb 'mijn' dwang - in casu angsten/fobieënte (g)ratificeren en op die manier opgebouwde spanning een platform te geven of uit te 'levelen' in plaats te kijken wat die angsten en spanningen zijn. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het niet erg is dat ik wil schoonmaken en het gewoon heel fris wil hebben maar dat ik mijn uitgangspunt heel goed moet bekijken - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te vinden/oordelen dat ik overdrijf in plaats mezelf te realiseren dat als ik bevattelijk ben voor infecties het gewoon gezond verstand is om vaak mijn handen en deurklinken schoon te maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb geen gezond verstand van het lichaam te kunnen toepassen maar in plaats daarvan in mijn mind te fucken en oordelen wat ik doe en/of niet doe.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb van mijn ouders gekopieerd te hebben dat (in) het huis niets vies mag zijn - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb heel spastisch te doen als er iets vies wordt, als er iets op de grond valt, als er mogelijk iets vies wordt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan heb te zien/kijken/gewaar te worden waar de spanning die de dwang/gedachte geeft vandaan komt zodat ik die spanning/energie op kan lossen en gewoon kan genieten/tevreden kan zijn vóór, tijdens en na het schoonmaken. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard te zien, realiseren en begrijpen dat ik een schoonmaakpersoonlijkheid heb gecreëerd op de gedachte/herinnering dat iemand me berispte/opmerkte dat er een vuiltje op de grond lag - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor opmerkingen betreffende de schoonheid van mijn huis in plaats mezelf te realiseren dat ik in feite bang ben voor mijn eigen reacties op opmerkingen van anderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb langs de deuren te lopen en denken dat ik die toch weer moet/wil doen omdat het me heerlijk lijkt als alle deuren weer steriel zijn - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb gevoelens van geluk, rust en vrede te creëren met het schoonmaken in plaats van hier stabiel/constant te blijven als de adem als wie ik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb heel veel negatieve energie te verzamelen in mijn geest-lichaamsrelatie en dit op een gegeven moment uit te leven als gevoelens/positieve ervaringen als gelukkig, gerust en tevreden zijn in plaats deze woorden te leven als mezelf.

ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik besta in de polariteit van ongelukkig versus gelukkig met hoe mijn huis erbij staat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb behoefte te hebben aan spanningsontlading via het schoonmaken, maar een volgende moment weer deel te nemen in een systeem van obsessieve reinheid. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat als ik een schoon sponsje vastgepakt heb om een randje van de douchewand of iets anders schoon te maken, ik meteen daarna een naar gevoel krijg, bang word en de drang meester van me wordt om de zeep te pakken en mijn handen te MOETEN wassen - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen
dat elke aanraking de aanraking van mezelf is in en als de realisatie dat alleen ik overblijf, ik hier ben, ik mij aanraak.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb immens verdrietig te worden/verdriet op te stapelen in mijn geest/lichaam dat ik dit angstgedrag nog steeds heb - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard naar de emotie te bewegen in plaats naar mezelf en bovenop de angst nog een emotie te gaan stapelen in mijn lichaam.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen wat me nou beheerst want angst voor bacteriën an sich is het niet en dat maakt ook weer dat ik me machteloos voel. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat angst een manier is om controle op mijn omgeving uit te voeren, de illusie van controle en dat ik het van mijn omgeving zo gekopieerd en gedupliceerd heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik 'van de grond moet kunnen eten' zoals dat ook gezegd werd in mijn kinderjaren alsof dat de norm was van 'goed'/'juist' - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een persoonlijkheid te creëren 'die van de grond moet kunnen eten' en als dat niet kan gespannen te raken in plaats dat elke aanraking 'met de grond' de aanraking van mezelf is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat het handen wassen uit de hand is gelopen en niet te zien hoe ik hier ooit vanaf kom. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bij het zien van mijn partner die de zwanenhals van de gootsteen schoonmaakt met zijn blote handen het 'echt ongelofelijk' te vinden dat iemand dat kan zonder huishoudhandschoenen en de emotie van 'gruwelen' te creëren in plaats stabiel te blijven hier.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf af te scheiden van wat ik voel/aanraak.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb veel te vermijden in het leven waarbij ik 'vies' kan worden. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf 'ongelukkig te maken' bij de gedachte aan de wc schoonmaken bij mijn cliënt/een ander thuis. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat 'mijn handen ervan afvallen'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te zien wanneer wat ik doe gewoon praktisch gezond verstand is - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te zien dat een hoop dingen die ik doe binnen mijn 'schoon'tic vrij normaal zijn. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te dat doordat levensbedreigend ziek was het zéér noodzakelijk was extreem proper te zijn omdat mijn afweersysteem al op volle toeren draaide - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te kunnen onderscheiden of het schoonmaken/handen wassen echt nodig is of dat het nog gebaseerd is op de oude persoonlijkheid/angst/energie en een goed gevoel te creëren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb handen zijn voor niets anders te gebruiken in deze wereld dan om te overleven. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb in het moment van obsessie te zien, realiseren en begrijpen dat de onbewuste geest in mij werd overgedragen terwijl ik ontwikkelde in de baarmoeder - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb datgene wat ik aanraak(te), voel(de), proef(de) en kauw(de) te definiëren overeenkomstig afbeeldingen, die mijn ogen dan visualiseerden overeenkomstig de ontworpen afbeeldingen in de geest, slechts een afbeelding wordend in een afgebeelde realiteit – afgescheiden van wie ik werkelijk ben. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik alleen het uitgangspunt hoef te verschuiven en niet het hele schoonmaken aan banden hoef te leggen.

Ik stel mezelf ten doel dat elke aanraking de aanraking van mezelf is in en als de realisatie dat alleen ik overblijf, ik ben hier, ik raak mij aan - de expressie daarvan is niet van afbeeldingen.

Reacties

Populaire posts