Dag 526 In verwachting versus onvoorwaardelijke expressie in een relatie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een respons of iets van mijn partner te willen als ik wat aan hem typ op Facebookchat of een onderwerp open in de verbale communicatie, live of op Skype.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het me aan te trekken dat mijn partner geen respons geeft op wat ik typ of op het onderwerp dat ik aansnijd - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb boosheid, ongeduld en verontwaardiging te creëren binnen de verwachting van een respons in plaats tevreden te zijn en plezier te hebben met de uitdrukking van mezelf als de woorden die ik deel, gewoon omdat ik mezelf deelde. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb onvoorwaardelijk te zijn in mijn expressie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik in en als het verwachten van een respons mezelf verdring in dat moment en mezelf niet zie.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de focus van mezelf te verleggen op mijn partner.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb voorwaarden te stellen aan hoe en wanneer mijn partner moet antwoorden in plaats de aandacht/focus op mezelf te plaatsen en te realiseren dat het Leven er om gaat dat ik mezelf uitgedrukt en gedeeld heb in dat moment, het zijn momenten van MIJN leven, van MIJ.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat ik mezelf verlies in een relatie in plaats mezelf te realiseren dat ik mezelf verlies in het moment van dingen doen zoals typen met mijn partner.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een focus in mijn geest op mijn partner te hebben in plaats op mezelf als expressie van leven en comfortabel te zijn met mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb erg ongelukkig (lees: ongeduldig) te worden dat er in mijn ogen nog weinig/geen gelijkheidsdynamiek plaatsvindt tussen mij en mijn partner.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb meer te doen voor mijn partner dan goed voor me is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb achter mijn partner aan te jagen in momenten van communicatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb geagiteerd 'op mijn partner' te worden wanneer ik niet de verwachtte of verlangde respons krijg of niet binnen de tijd die ik er in mijn geest voor stel - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb verwijtende gedachten en backchats te creëren als dat hij "ondankbaar is", "niet attent" en "niet ziet dat ik getypt heb", "hoeveel tijd ik er wel in stop" en "hoeveel moeite". 


Zelfcorrecties en/of zelfverbintenissen volgen.


Reacties

Populaire posts