Dag 531 De reflectie van zelfmisleiding binnen relaties negeren is nog steeds verlangens naar illusie hebben

4e stadium van Zelfgeboorte - de reflectie van zelfmisleiding wordt duidelijk gezien en de zelfvergeving en zelfoprechtheid vinden direct plaats en zijn effectief. Hier gaat het wezen nog steeds onderuit als er iets onverwachts gebeurt. Of de rechtvaardiging op mindniveau laat iets 'cool' lijken, terwijl het in feite niet overeind zal blijven voorbij de illusie. Dus er zijn nog steeds wat verlangens naar illusie. In dit stadium komt 'zelf' nog steeds in beweging met hulp van anderen, dimensies, bomen of éénheid en gelijkheid. De beweging is tot op zekere hoogte nog gebaseerd op reactie. 

De laatste weken werd het me duidelijk binnen de relatie die ik nu bijna 2 jaar heb gevoerd, dat ik hier en daar nog vastzit in de reflectie van zelfmisleiding. Diep van binnen wist/wéét ik dat het eigenlijk niks kon worden en toch houd ik als de geest vol. Ik vind het vrij heftig van mezelf te zien dat ik zoveel zelfsabotage toesta en aanvaard. Dus eigenlijk 'a blessing in disguise' dat de ander de relatie verbrak op/in/als een reactie (waarop hij mogelijk terugkomt 'in spijt' van zijn reactie) want ik zou dat dus heel moeilijk zelf doen een relatie stoppen. Er moet eerst extreme (zelf)sabotage zijn wil ik een relatie stoppen.   

Ik vond het een paar jaar geleden al interessant wat die zelfreflectie dan wel is en die dat verlangen naar illusie en nu weet ik het en het is NIET cool van mezelf te zien.

Hier volgt een begin van de zelfvergevingen en zelfverbintenissen:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het mezelf kwalijk te nemen en verwijten dat ik gewoon vanaf het begin van een relatie de reflecties van zelfmisleiding negeer.

ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat de relatie niks kan worden gebaseerd op wie we zijn in dat moment in plaats mezelf te realiseren dat een agreement iets is wat voorbij een relatie gaat en die we samen moeten bouwen - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb stiekem een oordeel op de ander te hebben in plaats mezelf te zien in dat oordeel, een toekomstangst dat ik zelf niet kan worden als Leven en iets kan leiden tot een oplossing die het beste is voor beiden/allen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb totaal geshockt te zijn door de deceptie die ik zelf toegestaan en aanvaard heb als het verlangen naar de illusie van relatie.


Bron

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf heel erg te schamen dat een relatie op de klippen loopt en dit aan anderen te vertellen en dus maar blijf volhouden de relatie te redden terwijl ik gewoon zie dat er weinig vooruitgang in zit, in de dingen die ik belangrijk vind als intieme communicatie, elkaar leren kennen, zelfontdekking en zelfrealisatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat/waarom ik steeds in de val van het verlangen trap.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de reflectie van zelfmisleiding te onderdrukken en niet te willen zien omdat mijn genitaliën blijkbaar sterkere taal spreken dan mij.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de relatie als een grote deceptie te ervaren - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf enorm teleur te stellen door me iets op de hals te halen waarvan ik wéét dat het op een teleurstelling gaat uitlopen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het niet cool van mezelf te vinden dat ik niet voorbij de illusie kan kijken of beter niet voorbij de illusie wil kijken door mijn verlangen naar de illusie te blijven voeden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat/hoe de de interdimensionale deceptie-/manipulatietechnologie 's mensens/mijn menselijke levenservaring heeft beïnvloed. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb mezelf te kunnen vergeven zo stom te zijn weer achter mijn gevoelens/genitaliën aan te lopen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me voor de innerlijke ik te verstoppen en hem ontkend te hebben uit schaamte voor hetgeen ik aanvaard heb en heb laten gebeuren in deze wereld als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me door de sluier van de geest als gedachten, gevoelens en emoties te laten verblinden. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb uit angst voor verlies 


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te onderdrukken dat ik weet/zie dat de ander meer bestaat als beschermings- en verdedigingsmechanisme om de relatie te verzekeren dan om al vanaf het begin dat Vertrouwen te hebben en de Beslissing te maken dat we feitelijk samen zijn en dat we feitelijk samen wandelen en we maken dat het werkt, no matter what.


***
Je kunt niet veranderen wat al gedaan is en zich geopenbaard heeft - je kunt alleen veranderen wie je bent binnen dat wat je al gemanifesteerd en gedaan hebt - zoals het gecreëerd werd door jou vanuit en als de mind in afscheiding. 

***


Ik stel mezelf ten doel simpel te beseffen, te zien, dat er consequenties zijn aan wat een ieder heeft geaccepteerd en toegestaan door zijn daden en woorden naar zichzelf en naar een ander als zichzelf toe. 

Ik stel mezelf ten doel beter uit te kijken met wie ik me inlaat voor een intieme relatie en niet hals over kop te vallen omdat het "goed voelt" of wel "zou kunnen lukken" zonder dat de ander zich volledig verbindt en ik steeds alle "gaten" loop op te vullen.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat relaties meer bestaan als beschermings- en verdedigingsmechanismen om de relatie te verzekeren dan om al vanaf het begin dat Vertrouwen te hebben en de Beslissing dat we feitelijk samen zijn en dat we feitelijk samen wandelen en we maken dat het werkt, no matter what.

Ik stel mezelf ten doel mijn patroon/DNA te veranderen en binnen een relatie duidelijk naar voren te brengen wat ik wil in plaats steeds te doen wat de ander wil. 

Ik stel mezelf ten doel mezelf te veranderen wie ik ben binnen dat wat ik al gemanifesteerd en gedaan heb - zoals het gecreëerd werd door mij vanuit en als de mind in afscheiding. 

Ik stel mezelf ten doel dankbaar te zijn voor de openbaring van de reflectie van zelfmisleiding. 

Ik stel mezelf ten doel verder te onderzoeken wat die verlangens naar illusie zijn.

Check out Agreements Re-Defining Relationships

Reacties

Populaire posts