Dag 537 Vrede sluiten met de keuzes die anderen maken

Het is aan te raden deze opnames van Cerise Poolman op SoundCloud te luisteren:
Make Peace and Let Go
Clash of Ideologies

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te willen zien, realiseren en begrijpen dat ik geen controle op andere mensen kan uitoefenen en dat ik mensen op velerlei andere manieren kan steunen door adviezen te geven of voorstellen of ideeën of er gewoon zijn voor ze te zijn of hun frustraties op me te laten uitleven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb anderen te dwingen een keuze te maken - ook al is die het beste voor hen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de neiging boos te worden op mensen die niet de beste keuze maken of die negatief effect hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb iemand te verwijten omdat die een egoïstische keuze maakt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb teleurgesteld te zijn over de keuzes die mensen maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik vrede kan sluiten met de keuzes van andere mensen en hen hun eigen pad kan laten wandelen om te doen wat ze moeten doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb geen vrede te kunnen sluiten met keuzes van mensen.




Ik stel mezelf ten doel vrede te sluiten met keuzes en beslissingen van mensen en (hen) los te laten.

Ik stel mezelf ten doel een ander niet te dwingen de keuze te maken die het beste is maar de ander het pad te laten wandelen.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met teleurgesteld en boos te worden als manier om mezelf en de ander te manipuleren.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met vechten met de keuzes die anderen maken die een negatief effect hebben.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te veranderen WIE ik ben.

Reacties

Populaire posts