Dag 546 Verantwoordelijkheid in Relatieovereenkomsten: Niet je Stront delen

Wat ik me vandaag andermaal heel diep realiseerde en bevestigd werd door de video van Sunette Spies over Relatieovereenkomstverantwoordelijkheid ten aanzien van communicatie binnen relaties is dat wat je NIET moet doen is:

  • je backchats naar je partner spreken
  • je geheime geest spreken
  • je demonen spreken

Dat is opzettelijk en onnodig; dat is de shit waarmee je in je individuele proces moet werken.

Ik heb bemerkt dat zolang dit punt niet gestuurd (lees: gestopt) wordt binnen een relatie, de relatie stagneert/blijft hangen of zelfs verslechtert doordat systemen/patronen jaar in jaar uit herhaald worden en er alleen maar problemen of tafel worden gelegd zonder dat er oplossingen voor worden gevonden.


Het is kies voorzichtig te wezen voor die neiging om zelf te saboteren in het spreken met de ander van datgene in onszelf wat we nog niet gestuurd, uitgezocht en veranderd hebben.

Je spreekt ALLEEN dat waar je voor en als staat en waar je eeuwig mee kan wandelen. Je kan bijvoorbeeld delen dat je in dit proces van het wandelen van je geestbewustzijnssysteem bent: "ik ben zelfvergeving aan het wandelen, op het moment ben ik bezig met zelfvergeving op wat ik gerealiseerd heb hoe ik me gedragen heb naar mijn familie en ik ben in het proces van dat te veranderen en dit is HOE ik het verander". Dat is constructief zelfsturend delen van wie je bent en waar je bent en wat je aan het doen bent.

Wees voorzichtig met in het Ego te gaan waar je Pandora's doos gewoon wil openen en de stront in jezelf wil delen. Neem een ander mens in overweging!

Wees niet dom en ben zorgzaam en wees attent op je eigen proces wat je wandelt, wie je bent en alles wat er mee te maken heeft. Spreek altijd alleen en deel en communiceer dat waar je in jezelf mee gewerkt hebt voor jezelf.

Leg het op tafel - dit is wie ik ben, geef een basisoverzicht van waar je bent, wie je bent, je realisaties en vraag de ander te delen wie ze zijn en wat hun verleden is en hun realisaties enzovoort. 

Wordt vervolgd.

Reacties

Populaire posts