Dag 548 De defaitistische persoonlijkheid ontmanteld

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het "spuugzat te zijn" dat iemand steeds met zijn voorprogrammering/voorgeprogrammeerde geest aan komt zetten en er geen oplossingen door die persoon zelf worden gescript en geleefd - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb zelf de oplossing te leven door gelijk te gaan staan aan iemands programmering.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in een defaitistische geestesinstelling te komen wanneer iemand  steeds met zijn voorprogrammering/voorgeprogrammeerde geest aan komt zetten en er geen oplossingen door die persoon zelf worden gescript en geleefd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen hoe ik mijn defaitistische houding ten aanzien van dat iemand steeds met zijn voorprogrammering/voorgeprogrammeerde geest aan komt zetten en er geen oplossingen door die persoon zelf worden gescript en geleefd oplos.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf kwalijk te nemen dat ik blijkbaar niet in staat ben een ander te motiveren de problemen in zichzelf op te lossen in plaats te zien, realiseren en begrijpen dat ik de problemen van defaitisme in mezelf eerst moet oplossen.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik iemand niet aan de hand kan nemen en de uitkomst dus onzeker is of de relatie blijft bestaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een ander niet los te kunnen laten en dus controle wil blijven uitvoeren op de "uitkomst". 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik op mijn eigen ongeduld vastloop. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb moedeloos te worden wanneer iemand steeds met zijn voorprogrammering/voorgeprogrammeerde geest aan komt zetten en er geen oplossingen door die persoon zelf worden gescript en geleefd - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik zelf steeds met mijn voorprogrammering van defaitisme/moedeloosheid aan kom zetten als reactie op iemand anders - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik mezelf kan leren kennen in relatie tot een ander als welke persoonlijkheden ik heb gecreëerd om met de realiteit/mijn omgeving "om te gaan".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb de praktische dimensies in overweging te nemen in het proces van het veranderen van persoonlijkheden in/naar zelfexpressie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te zien, realiseren en begrijpen wat zelfexpressie is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bij voorbaat 'de strijd' op te geven -  en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb als onvoorwaardelijke support voor een ander te blijven staan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb geen grenzen te hebben ten aanzien van wat betamelijk is en wat niet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de emoties van opgeven, wanhoop, defaitistisch en ongeduld te creëren op het horen of zien van een anders voorprogrammering.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat een ander niet door zijn voorprogrammering/geest kan wandelen - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat een relatie niet kan voortbestaan in plaats mezelf te realiseren dat ik bang ben voor mij eigen reacties als de relatie niet voort blijft bestaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb op een nogal ongelukkige manier de ander zijn slechtheid te benaderen omdat ik de 'liefde' als acceptatie van de ander zijn slechtheid niet meer voort wil laten bestaan - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb ongeduldig en intolerant te staan tegenover de ander zijn slechtheid.

Love is to Accept Each-Other’s Evil: DAY 72


Reacties

Populaire posts