De relatie verbinden in het delen van geld (deel 1) | Zelfvergevingen - Dag 575

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb weigeren te zien dat geld een grote rol zal spelen in de effectiviteit van elke relatie en dat als ik vanaf het begin geen open kaart speel over geld om vertrouwen te vestigen en te zien dat er geen problemen zijn met het verleden van geld, het heden van geld en de toekomst van geld, vanwege een duidelijk begrip om samen de vorige problemen met geld te zuiveren, een huidige effectieve actie met geld op te zetten om een toekomst op te bouwen met geld die de relatie ondersteunt te ontwikkelen op manieren die de relatie zouden verbinden in het delen van geld (het principe van de gouden regel toegepast), anders zal het geldprobleem wrok en backchat veroorzaken en zal de backchat leiden tot het falen van de relatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de absolute zekerheid te ontkennen dat als ik in het huidige systeem alleen focus op mijn eigen overvloed, ik de schepper van gebrek in het leven van velen zal zijn omdat het systeem een gesloten systeem is met beperkte toegestane middelen zoals geld.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de verbinding van de relatie niet tot stand is gekomen omdat er vanaf het begin geen open kaart en GEEN ACTIE over geld is opgezet. 


PROBLEMEN MET HET VERLEDEN VAN GELD ZUIVEREN 


Ik dacht al die tijd dat ik zelf aan dat ‘gevoel’ moest werken steeds m.b.t. het ongelijke geldpunt tussen mij en mijn 'partner' tot ik erachter kwam dat dat helemaal niet zo is: het geld moet juist door een actie gelijk gemaakt worden binnen een relatie oftewel eerlijk gedeeld worden. Dat is waar ik voor wil staan. Ik ben voor wat betreft het wereldsysteem ook één stem voor gelijk geld voor iedereen, dus zal ik dat ook in het klein - in mijn relatie met een man - moeten leven. Daar heb ik lang over gedaan om daarin op te staan, t.w. in de afgelopen 4 jaar.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het in een relatie niet het doel is om de ander met geld te ondersteunen als zodanig maar dat een effectieve relatie gebouwd wordt met/op het delen van geld wat iets wezenlijks anders is - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen het verschil te zien tussen financieel ondersteunen/ondersteund worden in de beginfase van de relatie en het delen van geld als een serieuze verbinding gemaakt wil worden.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het delen van geld de/elke relatie zal verbinden zoals ook in het groot het delen van geld mensen/de mensheid zal verbinden in plaats van uiteen drijven


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te moeten balen van mezelf wat ik toegestaan en aanvaard heb in mijn leven en in mijn relaties waardoor ik vele jaren in disfunctionele relaties heb gezeten omdat ik steeds de talk en de walk vermijd.





Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst




PROBLEMEN MET HET HEDEN VAN GELD ZUIVEREN


Als we de ander armoede aandoen terwijl dat niet nodig is omdat we genoeg hebben (en het alleen niet willen geven), is dat gewoonweg kwaadaardig/hatelijk. Het is principieel onbestaanbaar binnen een relatie dat de één in (werkende) armoede bestaat terwijl de ander alles kan aanschaffen wat nodig is en meer. Ik ga zo'n 'relatie' in ieder geval niet meer aan/verderzetten of beginnen. Mijn fout om geweigerd te hebben te zien dat geld een grote rol zal spelen in de effectiviteit van elke relatie.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te zien, realiseren en begrijpen dat het geldprobleem wrok en backchat zal veroorzaken en de backchat zal leiden tot het falen van de relatie. 


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een relatie aan te zijn gegaan zonder dit geld delen gesprek te voeren en ook niet te beseffen dat ik dit geld delen gesprek in het begin moet voeren - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb later in de relatie moeilijk los te komen van iemand omdat ik mezelf gehecht heb zonder dat ik weet of iemand te vertrouwen is met geld.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te hechten aan een persoon terwijl ik helemaal niet weet of deze te vertrouwen is met geld/mijn leven.  




PROBLEMEN MET DE TOEKOMST VAN GELD ZUIVEREN  



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het niet hebben/opzetten van een effectieve actie met geld en daarmee een geldprobleem creëren leidt tot wrok en backchat wat leidt tot het falen van de relatie.

Ik vind het heel fijn dat ik dit punt na zoveel struggelingen gerealiseerd heb en leer voor op te staan en in te blijven staan. Ik ben in vorige relaties financieel flink de klos geweest door niet vanaf het begin open kaart te spelen over geld om vertrouwen te vestigen. 


En nee geld delen is mogelijk ‘niet leuk’ - wat er zich niet toe doet feitelijk de polariteit/strijd tussen leuk en niet-leuk - het is gewoon noodzakelijk voor een effectieve relatie, voor vertrouwen te vestigen en voor verbinding. 




~ ~ ~ ~



Waarom zijn we hier op aarde? - Eer herstellen


In de naam van je 'Vrije Keuze' ben je een monster geworden
dat een ding heeft gemaakt dat Geld heet om je hatelijkheid te ondersteunen,
zodat je rijker en succesvoller kunt zijn dan een ander,
ondanks degenen die verhongeren in dit bestaan.

Je zult je hatelijkheid als geld hamsteren in dingen 
waar je ‘Ban the King of Equality in BanKing’. 
En je zal bestaan in je 'Vrije Wil' en hebt alle benodigde tools gecreëerd 
om er zeker van te zijn dat dit is hoe je bestaat. 

Reacties

Populaire posts