Dag 199 - Racisme: GELD en SEKS maken dat de GEEST gaat RACEN






Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te denken/anticiperen tekort te komen nu we van een WW-uitkering rond moeten komen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te zien, realiseren en begrijpen dat anticiperen als het verzinnen van de toekomst is om mezelf gevangen te houden in de geest in plaats mezelf hier toe te passen in elk moment te doen wat gedaan moet worden om mezelf en het systeem te veranderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te denken dat ik mijn vleesdieet niet meer kan doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te denken dat lekker eten erbij in gaat schieten waarbij ik lekker eten definieer als biologisch en/of reform.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard in mijn hoofd te gaan razen over allerlei scenario's waarbij ik geen huis of eten meer heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard vroeger het idee van zwerver worden wel aantrekkelijk te vinden waarbij ik een idyllisch plaatje voor ogen had van Remy alleen op de wereld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard mezelf te definiëren als een zwerver met huis.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard op het randje te balanceren van net niet buiten het systeem vallen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard moeite te hebben binnen het systeem te blijven.

Wordt vervolgd...



Reacties

Populaire posts