Mezelf Openen voor het Potentieel om Gehoord te worden - Dag 582




"Niet Langer zal ik halfslachtig leven, ik zal Leven met mijn Hele Hart en Mezelf Openen voor het Potentieel om Gehoord te worden want tenzij ik bereid ben om Gehoord te worden en bereid ben om pijn te Voelen,
zal ik nooit echt kunnen onderzoeken wat werkelijk mogelijk is als liefde en plezier."
Bernard Poolman over Controle en constipatie / diarree creëren (januari 2019) 

"GEVRAAGD worden om te spreken en niet gehoord worden"
  Sunette Spies als Interdimensional Portal in Life Path Reading (september 2019)

Vorig jaar zijn bovenstaande twee boodschappen aan me geopenbaard ten aanzien van '(niet) gehoord worden'. Doordat ik de laatste jaren ben gaan inzien dat ik in geen enkele partnerrelatie echt werkelijk gehoord ben en bereid ben geweest Gehoord te worden - ben ik genoodzaakt hier nu wel aan te gaan staan t.w. aan bereid zijn om gehoord te worden.





Op desteven.nl lees ik bijvoorbeeld:

Definitie en betekenis
We proberen er een definitie van te maken aan de hand van wat kenmerken:
  • Wanneer u gehoord wordt, wordt er ook naar u geluisterd
  • Wanneer er geluisterd wordt en wanneer u gehoord wordt, wordt u blijkbaar ook begrepen
  • Wie zich gehoord en dus begrepen voelt, heeft toegevoegde waarde en betekenis



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb geleid te worden door mijn Angst, wat het Minste Potentieel is - in plaats van alles dat me Heel zou maken, wat het Meeste Potentieel is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet bereid te zijn gehoord te worden en er NIET over te praten met de potentiële partner - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat praten over het patroon intimiteit opbouwt die kan resulteren in Vertrouwen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb relaties aan te vangen en door te zetten zonder te praten over gehoord willen worden - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat als ik niet bereid ben gehoord te worden ik ook niet begrepen word en er geen gelijkheidsrelatie tot stand kan komen zoals ik die wil omdat ik weet dat er zonder begrip en gelijkheid kan er geen eenheid ontstaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het vervelend te vinden te erkennen dat ik niet gehoord word want dit betekent dat ik over mijn angst moet stappen het bespreekbaar te maken en dit ook kan betekenen iemand te verliezen indien het gehoord worden niet tot stand komt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me altijd geketend en gesleurd te voelen door de relatie met zowel mannen als vrouwen in mijn leven - allemaal voortkomend uit een relatie die ik ontwikkelde met mijn eigen geest toen ik jonger was, de vrouwen in mijn leven gebruikend, als een kind in die tijd, als levende voorbeelden voor HOE ALS EEN VROUW TE OVERLEVEN, STERK te zijn als een vrouw - vrouwen worden verondersteld "hun plaats te kennen" - en "GEVRAAGD worden om te spreken en niet gehoord te worden".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het spreken / mezelf uitdrukken op te geven omdat ik op jonge leeftijd voelde dat ik niet gehoord werd 'als vrouw' in plaats juist BEREID te zijn gehoord te worden en erover te praten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de uitdrukking 'gehoord (willen) worden' zweverig en suf en niet van toepassing op mij te vinden in plaats me te realiseren als ik niet gehoord word, ik ook niet gezien en begrepen word en er dus eigenlijk geen verbinding mogelijk is tussen twee mensen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te ontkennen in en als mezelf niet te weten/realiseren dat ik niet gehoord word want ik weet heel goed wanneer ik niet gehoord wordt - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet met mijn angst geconfronteerd te willen worden om erover te praten omdat ik het 'gehoord willen worden' in zichzelf oordeel.



Ik stel mezelf ten doel het Patroon te realiseren, het te Vergeven en erover te PRATEN met de Potentiële partner - hoe vreemd het ook klinkt.

Ik stel mezelf ten doel Mezelf te Openen voor het Potentieel om Gehoord te worden.

Ik stel mezelf ten doel bereid te zijn gehoord te worden als ik gevraagd word om te spreken.

Reacties

Populaire posts