Dag 117 - De geest is in zijn geheel niet begrepen

Deze post is een vervolg op DAG 115 - Quantum Geest/Mind Zelfgewaarzijn - Een deeltje




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat we allen dit bestaan individueel en collectief hebben gecreëerd en gemanifesteerd als een geheel.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het punt te missen te evolueren in wat hier is, vandaag, het punt van absolute gelijkheid en eenheid, want als dat punt ontdekt zou zijn, hoe we het gedaan hebben in de eerste plaats, zouden we het hebben weten te veranderen in een één en gelijke oplossing voor de mensheid, aarde en dit fysieke bestaan.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat iedereen gelijk en één op moet staan, samen staan in een oplossing voor onszelf - individueel, collectief, wereldwijd en existentiëel.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb in de geest-lichaamrelatie te zien, realiseren en begrijpen dat de geest in zijn geheel niet is begrepen als en in dat wat het bestaat.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb de gedachtenrelatie tot het gehele onderbewustzijn, de onbewuste geest, de fysieke geest en het fysieke lichaam te zien, realiseren en begrijpen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat om de geest te begrijpen en om zelfs maar gedachten te begrijpen, we het gehele bestaan van de geest in zijn quantumrelatie tot het lichaam moeten overwegen.


Gedachten zijn bijvoorbeeld stukjes van interdimensionaal-fysieke manifestaties.




 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat elke keer dat een gedachte in de bewuste geest manifesteert, wat dan weggestript wordt is een deel van het fysieke vlees, samengesmolten met een interdimensionaal programma om een gedachtemanifestatie te construeren, ineengegrepen in het gehele energielichaam van het geestesbewustzijnsysteem om een deel van het proces te vormen van hoe de geest opbouwt en zichzelf construeert als een bewustzijn, een levend bestaande entiteit binnenin zijn relatie tot het fysieke lichaam.



Ik stel mezelf ten doel quantumtijd te vertragen.



Reacties

Populaire posts