Dag 121 - Maand weg naar Desteni farm: Verliesangst om huis

De maand oktober zal ik op de Desteni farm verblijven voor assistentie en ondersteuning in mijn proces van zelf-realisatie.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in angst te bestaan.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb op de achtergrond i.e. in het onbewustzijn angst te ervaren om het huis waar ik op dat moment in woon te verliezen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb op straat te willen wonen om niet de zorgen/angst voor een huis en spullen te hoeven ervaren.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niets te willen bezitten om niet de angst en zorgen daaromtrent te hoeven ervaren - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in het karakter van angst en zorgen om 'bezittingen'.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat op de 'achergrond' in mijn geest persoonlijkheden aanwezig zijn die mij pre-occuperen in en als mijn bewustzijn om mezelf niet te realiseren als wie ik ben als leven, zonder zorgen, zonder angsten, simpel hier als aanwezigheid van mezelf als de adem te staan als allen.






Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb voortdurend in angst en controle te bestaan dat ik het huis kwijt zou kunnen raken gebaseerd op herinneringen uit het verleden waarin door een gebeurtenis een ander de sleutel van het huis te pakken kreeg en binnen kon dringen om de boel overhoop te halen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te creëeren het huis kwijt te raken/verliezen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat een gedachte/angst echt is.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te laten leiden door een gebeurtenis uit het verleden waarbij ik toegestaan heb mensen met kwade zin in mijn leven toe te staan door in mijn rollenspel op te gaan en ik mezelf bedien van het altruïstische karakter om niet alleen te hoeven staan als mezelf.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mensen die kwaad zijn te feeden/bevestigen in hun kwaad-zijn omdat ikzelf onderdrukte woede in mezelf heb toegestaan en ervaar en zodoende geen verantwoordelijkheid hoef(de) te nemen voor het bestaan in en als eigenbelang van zelfrechtvaardiging dat het oké is dat ik kwaad ben op wat me is aangedaan in plaats mezelf te realiseren dat ik het ben die niet opstond in mezelf uit angst mijn kop boven het maaiveld uit te steken.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dat ik ondanks de realisatie dat ik dit punt op deze manier kan transcenderen/overstijgen bang ben dat mijn partner het huis/de tuin/zichzelf/de poesjes niet kan onderhouden terwijl ik weg ben.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat mijn partner het huis/de tuin/zichzelf/de poesjes laat verslonzen en er onherstelbare schade wordt aangericht in plaats mezelf te realiseren dat ik in en als een gedachte schade toebreng aan mijn zelfwaarde en mijn lichaam.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat mijn partner overlast bezorgd voor de buurt en dat de politie eraan te pas moet komen.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb altijd alles onder controle te willen houden en daarmee mezelf en mijn lichaam extreem belast heb.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zoveel shit met me mee te dragen dat ik er fysiek onder bezweken ben.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dikke bovenarmen te hebben gekregen van het vele dragen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb reuma ontwikkelt te hebben in mijn lichaam door voor anderen te zorgen en mezelf als mijn lichaam kapot te hebben gemaakt.


---


Wanneer en als ik mezelf realiseer dat ik bang ben om mijn partner in het huis alleen te laten - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe bang te zijn om mijn partner in het huis alleen te laten, omdat ik mezelf realiseer dat de geest angst gebruikt als generator energie op te wekken en mij ermee te vernietigen. In plaats - leef ik mezelf hier in aanwezigheid van mezelf en doe ik dat wat het beste is voor leven hier.


---



Ik stel mezelf ten doel te stoppen controle op mijn omgeving te willen uitvoeren.



Ik stel mezelf ten doel mezelf te leren ontspannen met mezelf, mijn lichaam en de omgeving.



Reacties

Populaire posts