Dag 128 - Kinderen, verantwoordelijkheid en de principes van eenheid en gelijkheid

Kinderen zijn in wezen onschuldig, maar niet vanuit het perspectief van verantwoordelijkheid.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf als ouder heb toegestaan en aanvaard heb vanaf den beginne tot nu niet te zien, realiseren en begrijpen dat alles hier bestaat als fysieke eenheid en gelijkheid van leven en dat ik daarin moedwillig/opzettelijk een verstoring heb toegebracht door mijn geest (gedachten/gevoelens/emoties) te plaatsen op de kinderen als fysieke wezens van vlees en bloed en op alles wat hier is als mezelf - denkende dat kinderen een bewustzijn nodig hebben om hier op aarde te kunnen leven in plaats mezelf te realiseren dat ik in feite mezelf en anderen heb onderdrukt als de adem van leven als ie ik ben als gelijke van de aarde hier mezelf uitdrukkend in gewaarzijn van alles als zelf.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf als ouder niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat een kind gelijk is aan mij.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf als ouder niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat alles wat kinderen vragen/nodig hebben ouders zijn die hen ondersteunen, die hun stabiliteit zijn in deze wereld zodat zij zich vrij kunnen uitdrukken, expressie kunnen geven aan zichzelf.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf als ouder heb toegestaan en aanvaard heb niet te zien, realiseren en begrijpen dat ik een levend voorbeeld van het verantwoordelijkheid nemen kan worden voor mijn kind(eren) door verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf als wat ik ervaar in en als mezelf en door een innerlijk reinigend proces van het toepassen van zelfvergeving binnen te gaan wanneer een gedachte/gevoel/emotie van de geest opkomt om zo de overgedragen familielijnen te zuiveren/verwijderen en hier de informatie die in mij is te stoppen opdat we een wereld kunnen creëeren vrij van het verleden.


Kinderen hebben iemand nodig die weet
dat kinderen gelijk zijn aan hem/haar.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik een verantwoordelijkheid heb om te veranderen in een wezen dat hier oneindig kan staan als één en gelijk als de Aarde en dat hierin een algemene verandering van het systeem nodig is voor quantumverandering d.m.v. politieke wegen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik als ouder zelf verantwoordelijkheid moet leren nemen voor allen als één en gelijk als mezelf en zo doende een levend voorbeeld ben/wordt voor de kinderen en alle mensen op aarde.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat als ik als ouder niet samenwerk met anderen als één mijn kind(eren) dit zal/zullen zien als 'voorbeeld' en zo automatisch mijn ongelijke gedrag zal/zullen copiëren via de beelden die het ontvangt.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet he toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het woord 'ROLMODELLEN' impliceert en resulteert in het worden van exacte copieën van de ouders/omgeving en we allen daardoor slechts bestaan als KLONEN van deGENEN die ons zijn voorgegaan.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te zien, realiseren en begrijpen dat alles hier bestaat als zelf want er bestaat niets dat niet van zelf als allen als één en gelijk is.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien ,realiseren en begrijpen wat de gevolgen zijn van ons, vanaf de kindertijd niet in staat zijn echt te communiceren en ouders die niet in staat zijn met de kinderen te communiceren, dankzij onze geaccepteerde en toegestane afscheiding van onszelf, de geest en het fysieke lichaam.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het geldsysteem niets om leven geeft waarin steeds minder mensen minder toegang hebben tot geld.



Definitie 'Rolmodel':

  1. rolmodel
    het rolmodel zelfst.naamw.Uitspraak: ['rɔlmodɛl] Verbuigingen: rolmodel|len (meerv.) iemand die een bepaalde voorbeeldfunctie heeft Voorbeelden: `een zangeres of actrice als rolmodel voor veel jonge meisjes`, `een rolmodel zijn voor` ...
    Gevonden op
    http://www.woorden.org/woord/rolmodel

  2. Rolmodel
    Een rolmodel is een persoon of een type persoon of persoonlijkheid, die een voorbeeldfunctie vervult voor een bepaalde groep mensen. Hierbij kan men denken aan een bepaalde: acteur, heerser, kunstenaar, politicus, verzetsheld, goeroe, enz. `Rolmodel` is synoniem aan `voorbeeld`, maar `rolmodel` is ...
    Gevonden op
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Rolmodel

  3. ROLMODEL
    1) Voorbeeld
    Gevonden op
    http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/ROLMODEL/1

  4. rolmodel
    iemand die identificatiemogelijkheden biedt voor een bepaalde doelgroep en een voorbeeldfunctie vervult voor die doelgroep
    Gevonden op
    http://www2.bsl.nl/zorgcontext/




Klankgeluiden in het woord 'rolmodel':

rol
mode
model
ode
del


Herdefinitie 'Rolmodel' in een levend woord:


Een rolmodel is een mens die verantwoordelijkheid neemt voor allen als één en hierin als levend voorbeeld functioneert voor/als de mensheid als groep als één lichaam als hetgeen we allemaal hier te doen hebben op aarde om zodoende een wereld te creëeren die het waard is om nagelaten te worden aan de kinderen die komen.





Reacties

Populaire posts