Dag 131 - Zelfcorrigerende Uitspraken op Bezetenheid door 'n Idee

In zelfcorrectie op de post van voorgaande dag.


Wanneer en als mezelf realiseer compleet bezeten te zijn door de wens alleen te willen wonen - stop ik en adem ik 4 tellen in om helder te worden in mezelf - ik sta mezelf niet toe compleet bezeten te raken door de wens alleen te wilen wonen, omdat ik mezelf realiseer dat de wens de vader van de gedachte is en ik mezelf niet stuur, maar gestuurd wordt door gedachten en emoties. In plaats - sta ik hier in mezelf als de stilte en oefen ik geduld te LEVEN om uit de geest te wandelen in het fysiek.


Wanneer en als ik zie, realiseer en begrijp dat een obsessie dwangmatig denken is, een geestestoestand is waarin ik bezeten ben van een specifiek idee - stop ik en adem ik 4 tellen in om helder te worden in mezelf - ik sta mezelf niet toe te participeren in een obsessie/dwangmatig denken en in een geestestoestand te gaan waarin ik bezeten ben van het idee alleen te willen wonen, omdat ik mezelf realiseer dat ik/mijn ego me in de toekomst projecteert en ik niet HIER ben als fysiek als de adem van leven, maar daar in de geest van bedrog en hysterie. In plaats - vertraag ik mezelf met ademgewaarzijn en stop ik de innerlijke conversaties tot het stil is in me.


Wanneer en als ik zie, realiseer en begrijp dat denken altijd dwangmatig is en ik realiseer dat als ik spreek en denk ik een ander als mezelf bedrieg - stop ik en adem ik 4 tellen in zodat de geest stopt - ik sta mezelf niet toe dwangmatig te gaan denken en spreken, omdat ik mezelf realiseer dat ik de ander als mezelf bedrieg. In plaats - doe ik een STOPbordje omhoog en sta ik mezelf toe mijn individuele zelf-expressie hier in zelfoprechtheid te zijn.


http://plzcdn.com/ZillaIMG/d6aaf809f978420f806f6375799bf1a9.jpg
Drijf zelf bezetenheid uit door zelfvergeving in zelfeerlijkheid




Wanneer en als ik mezelf realiseer geobsedeerd te zijn en het idee/de gedachte niet uit mijn hoofd te kunnen zetten/verwijderen door zelfvergeving en dus niet effectief zelfvergeving te doen door zelfonoprecht te zijn - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe geobsedeerd te zijn en het idee/de gedachte niet uit mijn hoofd te kunnen zetten/verwijderen door zelfvergeving en dus niet effectief/zelfonoprecht te zijn, omdat ik mezelf realiseer dat ik dan niet verander, maar blijf bestaan als programma. In plaats - sta ik één en gelijk aan alles dat hier is en beweeg ik mezelf niet sneller dat de eenheid en gelijkheid van het bestaan.


Wanneer en als ik mezelf realiseer dat ik bang ben deze relatie niet bij elkaar te kunnen houden omdat het me ontbreekt aan zelfoprechtheid - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe bang te zijn deze relatie niet bij elkaar te kunnen houden, omdat ik me realiseer dat angst een programma/zelfonoprecht is. In plaats - wandel ik hier adem voor adem in het moment en oefen ik geduld met anderen als mezelf in het begrip dat we allemaal in een bepaald stadium van ons gelijkheidsproces zitten.


Wanneer en als ik realiseer dat ik niet te zie hoe ik hier uit kan komen dan uit elkaar te gaan - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe niet te zien hoe ik hier uit kan komen dan uit elkaar te gaan, omdat ik me realiseer dat ik een besluit moet nemen voor het een of ander en niet blijven dooremmeren. In plaats - rem ik mezelf af en neem ik de tijd voor cross-referentie in oktober met de mensen van de Desteni farm.



Wanneer en als ik mezelf realiseer dat ik het eindeloze zwijgen van mijn partner niet meer trek - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet to het eindeloze zwijgen van mijn partner niet meer te trekken, omdat ik mezelf realiseer iedereen in zijn eigen proces van zelfrealisatie is. In plaats - wijd ik mezelf aan mezelf zelf zelfondersteunend te worden en stabiliseer ik mezelf hier door de 4x4 ademhaling toe te passen in nood.


Wanneer en als ik realiseer mezelf niet tot zwijgen te kunnen brengen in mijn hoofd - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe mezelf niet tot zwijgen te kunnen brengen, omdat ik mezelf realiseer mezelf hiermee te marginaliseren. In plaats - breid ik mezelf uit door gedachten te stoppen en stil te worden in mezelf.


Wanneer en als ik mezelf realiseer mijn partner te dreigen dat hij moet verhuizen - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe mijn partner te dreigen dat hij moet verhuizen, omdat ik mezelf realiseer dat ik hem pijn wil doen door mijn angst op hem te projecteren. In plaats - ga ik echt kijken of we samen verder kunnen met het gelijke doel van op te staan voor gelijkheid.


Wanneer en als ik mezelf realiseer me onderdrukt te voelen wanneer een mannelijk wezen kwaad wordt als ik mijn mond opendoe - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe me onderdrukt te voelen wanneer een mannelijk wezen kwaad wordt als ik mijn mond opendoe omdat ik me realiseer dat ik mezelf onderdruk/niet stuur door gevoelens en emoties. In plaats - leer ik de stem van de adem toe te passen en de klank van het heelal te worden.




Ik stel mezelf ten doel te stoppen met mezelf en anderen dwangmatig onder controle te houden.


Ik stel mezelf ten doel te stoppen mezelf en een ander op te geven en niet meer te willen.


Ik stel mezelf ten doel mijn kleine wil te stoppen en mijn GROTE wil vrij te maken.


 

Desteni 'Ik' Proces: www.desteniiprocess.com


Eqafe zelfeducatiemateriaal: www.eqafe.com


Van relaties naar overeenkomsten met zelf als leven: www.desteniiprocess.com/courses/relationships




Reacties

Populaire posts