Dag 148 - Zelfvergeving Relatiepersoonlijkheid en Relatiescenario's

Dit is een vervolg van Dag 147 - Relatiepersoonlijkheden en Relatiescenario's


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te vissen naar wat er achter de plaatjes schuilgaat.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb weer een scenario uit te spelen dat we hier al tig keer hebben herhaald.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een vraag te stellen aan mijn partner met een neerbuigende toon om hem te dwingen te komen met antwoorden.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb geagiteerd te raken van iemand die vertelt wat al zichtbaar is, wat ik al kan zien en niet vertelt wat er achter het plaatje afspeelt.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb vragen te stellen aan mij partner zodat hij uit zijn schulp kruipt in plaats zelf uit mijn schulp = geest te kruipen.
.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het 'vraag-en-antwoord-gesprek' te herhalen totdat ik er ziek van word - mezelf niet realiserende dat ik mezelf en mijn lichaam daarin misbruik.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf tig keer aan dezelfde steen te stoten.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dat de programmering zo diep zit dat onze fysieken 'bewegen' zich ook mee in dit kat en muisspel doordat mijn partner lichamelijk zich 'naar achteren' beweegt en ik 'naar voren' kom/buig.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb kwaad te worden wanneer mijn partner wegloopt.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat de poesjes overvoed worden.



 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb er maar vanuit te gaan dat aan de afspraken gehouden wordt in plaats mezelf te realiseren dat die altijd uit mij voortkomen en ik me er dus aan houdt om mezelf niet te compromitteren - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb maar te denken dat een ander dat ook doet.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te zien, realiseren en begrijpen hoe ik mezelf verneukt heb in mijn relatiepersoonlijkheid en mezelf saboteer in steeds hetzelfde scenario uitspelen in emoties in plaats van hier te blijven in mijn lichaam en als de adem te spreken.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf en mijn lichaam enorm te frustreren door emotioneel te worden als huishoudelijke afspraken niet nagekomen worden.
 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb Angst als controle te gebruiken waardoor ik medeverantwoordelijk was/ben voor het voortzetten van deze schuldhuishouding in mezelf als in de wereld in plaats direct en zelfeerlijk te zijn met mezelf als allen door hier als de adem van leven samen te staan.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat bewustzijn angst is en ik in het moment van reageren slaaf ben van mijn eigen emoties.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb doordrongen van angst/emoties met mijn partner te communiceren.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb uit angst dat de katjes te veel eten krijgen mijn vuur aan de schenen van een ander te leggen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb als een radio te bestaan die steeds hetzelfde herhaalt.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb daadwerkelijk te veranderen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de status quo in mijn relaties en in wat ik doe te handhaven omdat mijn geest het ervaart schijnveiligheid, schijnzekerheid en schijnduidelijkheid.




Zelfcorrigerende uitspraken volgen..





Desteni 'Ik' Proces www.desteniiprocess.com

Eqafe zelfeducatiemateriaal
www.eqafe.com

Van relaties naar overeenkomsten met zelf als leven
www.desteniiprocess.com/courses/relationships





Reacties

Populaire posts