Dag 165 - Ingeprente angst om te lang/te vaak te douchen


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn om te lang/te vaak te douchen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat iemand komt zeggen dat ik te lang douch en moet stoppen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat de aarde zonder zoet water komt te zitten wanneer ik te lang/te veel douch in plaats mezelf te realisaren dat de zoetwaterreservoirs door de elite worden gecontroleerd en 'schaars'  gemaakt om de massa te knechten in angsten en overleving van niet genoeg hebben -
en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf als de massa/lichaam te knechten in angsten en overleving niet voldoende te hebben in plaats mezelf te realiseren dat de aarde in wezen voldoende heeft voor iedereen om in weelde te leven mits we overschakelen naar een systeem van gelijkheid en eenheid.Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een plaatje in en als mezelf te laten bestaat waarin een geiser voorkomt met daaraan de verbinding van een angstige/bezorgde stemtonaliteit die vertelt dat het geld kost om het water op te warmen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst via gedachten in mijn lichaam te prenten en die me nu beheersen in het moment van douchen waardoor ik niet kan genieten van het douchen maar in een continue haast besta om klaar te komen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn ouders niet op kosten te willen jagen door lang/vaak te douchen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat we bestaan in en als een overlevingssysteem gebaseerd op de hoeveelheid geld we hebben en hierdoor beïnvloedt te zijn in hoe ik afmeet wat ik (niet) doe.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen beïnvloedt te zijn via geld via de vrees te lang/vaak te douchen.


 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf het plezier van douchen te ontnemen door te participeren in allerlei gedachten, gevoelens en emoties in plaats van hier één en gelijk in en als mijn lichaam aanwezig te zijn als de adem van leven.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard angst te ervaren voor iemand die de douche inkomt om te zeggen dat het genoeg is in plaats mezelf te realiseren dat ik in feite bang ben voor mezelf, mijn eigen reacties van gevoelens en emoties op de eventuele gebeurtenis.




Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat we geprogrammeerd zijn naargelang het systeem van overleving van onze ouders/maatschappij.


Ik stel mezelf ten doel angsten en vrezen uit mijn lichaam te verwijderen door middel van
schrijven, zelfvergeving en zelfcorrigerende uitspraken.

 

 

Reacties

Populaire posts