Dag 183 - Zelfvergeving van een aantal schaamtegedachten

Het Franse woord gène (dat onder meer teruggaat op gehenna, Hebreeuws voor hel of folterondervraging) benadrukt de fysiek merkbare onbehaaglijkheid die met schaamte vaak gepaard gaat.


Schaamtegedachtendimensie

Ik schaam mezelf voor dat ik tekenen van ouder worden vertoon.

Ik schaam mezelf voor dat mijn lijf dik geworden is.  

Ik schaam mezelf dat ik mijn leven verprutst heb.

Ik schaam mezelf over hoe ik eruit zie.

Ik schaam mezelf dat ik niets kan.

Ik schaam mezelf dat ik geen bepaalde vaardigheden heb die geld kunnen opleveren in de matrix.

Ik schaam mezelf dat ik niks kan bijdragen aan de matrix omdat ik geen diploma heb.  



Emotiedimensie

Ik ben bang voor verder lichamelijk verval.

Ik ben bang om door anderen misprezen of zelfs niet meer door de groep geaccepteerd te worden.


De zelfmoord uit schaamte:  
Lucretia met een dolk in haar rechterhand; 
kopergravure van Marcantonio Raimondi, 1511























































































































































































































Zelfvergeving Schaamtegedachtendimensie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard mezelf te schamen voor mezelf.
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te schamen voor mezelf voor dat ik tekenen van ouder worden vertoon.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te schamen voor mezelf voor dat mijn lijf dik geworden is.  

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te schamen voor mezelf dat ik mijn leven verprutst heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te denken dat ik mijn leven verprutst heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te schamen voor mezelf over hoe ik eruit zie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard me dik te maken over hoe ik ben en hoe ik eruit zie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te schamen voor mezelf dat ik niets kan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te schamen voor mezelf dat ik geen bepaalde vaardigheden heb die geld kunnen opleveren in de matrix.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te schamen voor mezelf dat ik niks kan bijdragen aan de matrix omdat ik geen diploma heb. 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te denken dat ik iets moet bijdragen aan de matrix in plaats te realiseren dat ik bij dien te dragen aan de realisatie van gelijkheid en eenheid op aarde als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard ineens spijt te ervaren over hoe ik mijn leven geleefd heb in plaats te zien, realiseren en begrijpen dat alles altijd een illusie is geweest en alles los te laten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te participeren in een het negatieve gevoel (emotie) van schaamte.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard de onbehaaglijkheid die met schaamte gepaard gaat fysiek gemaakt te hebben waardoor ik exact datgene wat ik vrees heb gemanifesteerd in en als mijn werkelijkheid.  


Zelfvergeving Emotiedimensie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard bang te zijn voor verder lichamelijk verval in plaats te realiseren dat hetgene wat ik vrees datgene is wat ik creëer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard bang te zijn om door anderen misprezen of zelfs niet meer door de groep geaccepteerd te worden.


Zelfcorrigerende Uitspraken volgen...


Reacties

  1. Voor een groot gedeelte heel herkenbaar. Ik heb wel diploma's, maar dat mag ook niet baten. Kruiwagens heb je tegenwoordig nodig om nog ergens naar binnen te komen zodat je de kans krijgt om te laten zien dat je een aanwinst voor een bedrijf bent. Bedankt voor je blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts