Dag 225 - Katten en Zelfontdekking ~ De relatie met de stress van tijd loslaten

Deze blog staat in relatie tot Dag 225 - Wat wil je worden? Ik wil de minste ~ minder worden.
Laten we nu ontmoeten in het moment - ongepland - spontaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de strijk belangrijker te vinden in plaats te zien, realiseren en begrijpen dat de kat mij assisteert uit mijn geestesstaat te komen en ik mezelf kan gronden in de realiteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard een manier van werken te hebben met dat "als ik dit nu niet af maak zal alles verloren zijn" - "het einde van de wereld zijn" - "ik heb alleen dit moment".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de kat weg te duwen zo van "niet nu" - "ik heb geen tijd" - "ik moet dit afmaken".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik meer tijd kwijt ben aan het verwijderen van de kat uit de omgeving waar ik werk dan in plaats dat ik de kat dat moment van aandacht of affectie of spelen of aanraken geef.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik het niet red met de kat qua drukte in plaats mezelf te realiseren in feite het niet met mezelf te redden qua innerlijke drukte.


Cats-as-a-key-to-self-awareness-part-1

Katten en Zelfontdekking klik  hier

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het vervelend te vinden wanneer mijn partner geen 2,3 of 5 minuten tijd voor me heeft als ik wat tijd vraag om hier te zijn in het moment.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een systeem medegecreĆ«erd te hebben waarin  we van tijd geld gemaakt hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in een wereld/systeem waarin tijd onbewust, onderbewust en bewust tot geld wordt omgevormd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de menselijk geest zo is opgezet tot tijd - tot routine - dat alles wat dat verstoort een exceptionele reactie en weerstand veroorzaakt.


~ ~ ~



Ik stel mezelf ten doel de beslissing te nemen uit de staat van de geest te stappen waar ik in ben en voor een moment mezelf gronden - in touch met de realiteit komen - wat adem te halen - en dan verder gaan met werken.

Ik stel mezelf ten doel mezelf cadeau te geven de relatie met de stress/druk van tijd los te laten.

Ik stel mezelf ten doel de tijd te gebruiken om er te zijn voor dat moment dat de poes het komt vragen - die affectie/aanraking/spelen te geven of spelen en werken tegelijk te doen.

Ik stel mezelf ten doel als het poesje 'aandacht' komt vragen absoluut hier in het moment met haar te zijn.

Ik stel mezelf ten doel als iemand 'aandacht' komt vragen absoluut hier in het moment met hem/haar te zijn.

Ik stel mezelf ten doel mezelf absoluut tijd en ruimte te geven hier in het moment met mezelf te leren zijn. 

Ik stel mezelf ten doel alles even te stoppen en ons samen uit te drukken.

Ik stel mezelf ten doel ervan te genieten dat de kat mijn routine door de war komt gooien als multidimensionele ondersteuning vanuit het perpectief dat ik tijd heb.

Ik stel mezelf ten doel het 'met rood' te vlaggen wanneer de poes aandacht komt vragen en ik in reactie/weerstand/elk geestesproces ga in dat moment want dat betekent dat er een probleem is - dat ik niet gewoon even kan ademen - in die stabiliteit de realiteit praktisch binnengaan realiserende dat ik alles een paar minuten of langer kan uitstellen om hier onvoorwaardelijk met de kat te zijn. 

Ik stel mezelf ten doel onder ogen te zien wat er allemaal door mij geest/hoofd gaat in het moment van hier onvoorwaardelijk met de kat zijn in termen van zorgen, angsten wat ik allemaal moet doen en niet gewoon hier even/langer met de kat kan zijn.



LOL


Wandel het proces uit de Geest mee!

Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/



Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 




Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com

Transformeren van relaties naar overeenkomsten leven?   www.desteniiprocess.com/courses/relationships



Reacties

Populaire posts