Dag 227 - Een Bezige Geest is des Duivel's Oor kussen


Leeg je geest van alle gedachten.  ~ Lao Tzu


Zelfverbintenissen in relatie tot Dag 226 - Ledigheid (leegheid) is NIET des Duivel's Oor kussen >>

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat deze woorden Systeemwoorden zijn als het promoten van een drukke/bezige mensengeest als de slechtste les die je een kind kan leren. 

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat ons onderwijs over een drukke/bezette/bezige geest de mens tot Waanzin heeft gedreven - dat we als mensen rusteloos zijn.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat een drukke geest met vele gedachten, gevoelens en emoties het systeem/matrix veel rendement/energie oplevert waarop het kan bestaan.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat we een drukke/actieve/bezige geest tot stilte gebracht kan worden door gedachten te stoppen/vergeven en de gereedschappen van ademen, schrijven, zelfvergeving en zelfcorrectie toe te passen.


Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat we de menselijke taal als Levende Woorden als het Levende Systeem leven - het systeem dat iedereen leeft. 

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat dat ledigheid/leegheid juist is wat Jezus aanduidde als "Heb geen oordeel" als gelijk "Heb geen gedachte" als de ware, onschuldige staat van zijn.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat een drukke geest ons weghoudt van de realisatie van onszelf als één en gelijk als Leven.

Ik stel mezelf ten doel wanneer en als ik angst ervaren bij het horen van uitspraken/woorden van andere mensen te onderzoeken wat ik bang ben te verliezen.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen boos en geïrriteerd te worden bij het horen van de woorden van andere mensen omdat ik me realiseer dat ik in wezen bang ben voor mezelf.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met participeren in gedachten, gevoelens en emoties van de geest en zo te stoppen bij te dragen aan het creëeren van het woeden der gehele wereld door het woeden in mijn geest als boze en geïrriteerde gevoelens.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen de woorden van andere mensen "mijn" gedachten en vervolgens "mijn" boosheid op te laten roepen. 

Ik stel mezelf ten doel te stoppen in mijn denken/geest te blijven zitten over/met de woorden van anderen in plaats te realiseren dat ik alleen verantwoordelijk ben voor mijn woorden. Ik laat dit onvoorwaardelijk los in eenheid en gelijkheid en ben hier in het moment aanwezig als alles en iedereen als de adem van leven.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen me aangesproken te voelen door woorden van anderen en in plaats mezelf zelfoprecht te communiceren als wie ik ben.

Ik stel ten doel mezelf gewaar te worden waar ik mezelf nog toesta/laat uitlokken tot reageren en te zien, realiseren en begrijpen dat ik er niet alleen mezelf mee schaad maar ook anderen rondom mij.


Desteni 'Ik' Proces Lite: www.lite.desteniiprocess.com
 

Desteni 'Ik' Proces Pro: www.desteniiprocess.com


Eqafe zelfeducatiemateriaal: www.eqafe.com


Van relaties naar overeenkomsten met zelf als leven: www.desteniiprocess.com/courses/relationships


 



Vergezel ons op de Reis naar Leven!

Reacties

Populaire posts