Dag 229 - Vervolg "Ik ben niet beschikbaar voor een relatie" Karakter -

Dit zijn de realisaties en zelfcorrigerende uitspraken/zelfverbintenissen in relatie tot 

   Dag 228 - Ik ben niet beschikbaar voor een relatie - Karakter  >>

Ik realiseer me een samenleving met een mannelijk wezen aan te zijn gegaan zodat het duidelijk is dat ik niet beschikbaar ben voor andere mannelijke wezens en hierin realiseer ik me dat een dergelijk uitgangspunt geboren is uit angst/bewustzijn/zelfonoprechtheid. In plaats - sta ik mezelf toe zonder angsten te leven 'voor de andere sexe'/het mannelijke door mezelf als gelijke als het mannelijke/mannelijke kracht hier in het fysieke te gronden en mezelf te realiseren in eenheid en gelijkheid van leven in en als een effectieve communicatie/relatie met mezelf als met allen. 

Wanneer en als ik mezelf realiseer angst voor mannelijke wezens te ervaren - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe angst voor mannelijke wezens te ervaren, omdat ik mezelf realiseer dat ik angst creëer in afscheiding van de ander als mezelf. In plaats - stop ik de verslaving aan angst en stel ik mezelf ten doel effectieve relatie met alle wezens als mezelf tot stand te brengen.

Ik stel mezelf ten doel angst niet meer te laten dienen als basis om een huiselijk partnerschap met iemand aan te gaan.

Wanneer en als ik mezelf realiseer angst te ervaren er voor uit te komen niet in liefdesrelaties te geloven - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe angsten voor het eerlijk spreken te ervaren, omdat ik mezelf realiseer onderhevig te zijn aan angst voor de gevolgen en angst om vijanden te maken. In plaats - onderzoek ik mezelf in het spreken op misleiden, manipuleren of proberen controle te hebben over de uitkomst en bevrijd ik mezelf van alle geestesconstructies.


Wanneer en als ik mezelf realiseer dat ik iets aanga om een ander een plezier te doen - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe iets aan te gaan om een ander een plezier te doen, omdat ik mezelf realiseer een energierelatie met iets/iemand buiten mezelf in stand te houden op basis van gunsten. In plaats - ontwikkel ik zelfoprechtheid en doe ik een ander/geef ik een ander wat ik zelf zou willen ontvangen.

Mannen En Relaties   Hoe Zit Dat?

Ik realiseer me mezelf te verloochenen in het aangegaan zijn van een huwelijk dat ik niet wilde maar omdat ik me gevleid voelde dat diegene verwoordde dit als enige te willen in zijn leven. 

Ik realiseer me ingelaten te hebben met de gedachte/denken dat ik me moet settelen al weet ik niet wat dat feitelijk inhoudt.

Ik realiseer me deel te nemen in een verdedigingsmechanisme van de geest door te zeggen dat ik een man heb.

Ik realiseer me "ik heb een man" te gebruiken om niet aan mezelf te hoeven werken als de onderliggende patronen als angst.

Ik realiseer dat ik door mij te laten beschermen door mannelijke wezens tegenover andere mannelijke wezens ik de angst voor andere mensen hierin valideer. In plaats  - sta ik op in mezelf als leven en wijs de zelfonoprecht aan in de ander; ik accepteer van een ander niets minder dan van mezelf.
Ik realiseer me deel te nemen in deze wereld in/als angst om te denken zo mijn omgeving te kunnen controleren in plaats te zien en begrijpen dat onveiligheid in de wereld bestaat omdat angst bestaat in en als mijn geest.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat we onveiligheid ervaren door angst toe te staan en aanvaarden in de geest.

Ik realiseer me angst in een ander te hebben toegestaan in plaats mezelf te realiseren dat ik angst op deze manier valideer.

Ik realiseer me dat het niet gewoon is dat iemand denkt dat hij/zij mij moet beschermen en dat het slecht is het toch toe te staan uit onwetendheid waar dit vandaan komt en hoe te stoppen.

Wanneer en als ik mezelf realiseer bang te zijn weggekaapt te worden uit mijn huis - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe bang te zijn weggekaapt te worden uit mijn huis, omdat ik mezelf realiseer feitelijk mezelf weg te kapen uit mijn lichaam als mijn huis door de deelname in en als angst van de geest. Ik realiseer me dat ik angst zelf creëer en mezelf afscheid van mezelf als hier als het fysieke bestaan.

Ik realiseer me mezelf kwalijk te nemen met open ogen in mijn voorgeprogrammeerde leven te zijn gelopen.

Ik realiseer me onpraktische relaties te hebben gevoerd waarin ik steeds bezig ben te moederen over die mannelijke wezens en te denken zo inhoud aan mijn leven/mezelf te geven en hierin realiseer ik dat ik het exacte tegenovergestelde creëer - geen leven en slechts de moeder/vader matrix uitleef.



Vergezel ons op de Reis naar Leven!


Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/


Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 


Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com 

Wil je ook transformeren van relaties hebben naar overeenkomsten leven? www.desteniiprocess.com/courses/relationships




Reacties

Populaire posts