Dag 234 - Zelfcorrecties Gedachtendimensie rondom Vet als Zelfbescherming

Zelfcorrigerende uitspraken op de Zelfvergevingen van Dag 233 - Zelfvergevingen Gedachtendimensie rondom Vet als Zelfbescherming >>

Wanneer en als ik mezelf zie bestaan in/als zelfbescherming/veiligheid van vet als informatie - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe te bestaan in en als zelfbescherming/veiligheid van vet als informatie, omdat ik me realiseer dat ik vet bewust creëer/om mijn lichaam heb geplaatst als illusie van bescherming. In plaats - stap ik uit mijn cirkelredenering en pas ik mezelf toe in het hier en nu van ruimte-tijd.

Wanneer en als ik mezelf realiseer me te beïnvloeden / controleren / sturen binnenin mezelf door me te accepteren en toe te staan te reageren naar anderen - stop ik en adem ik - ik sta mezelf NIET toe me te beïnvloeden /controleren / sturen binnenin mezelf door acceptatie en toestemming te reageren naar anderen, omdat ik me realiseer dat de geest binnenin mij van gedachten, gevoelens en emoties niet is wie ik ben.

Wanneer en als ik mezelf realiseer polariteit/frictie te veroorzaken in mijn geest/lichaam door de participatie in de woorden/gedachten die anderen gebruiken en deze systemen over te nemen/copieëren - stop ik en adem ik. In plaats - blijf ik hier in en als mijn fysieke lichaam en laat ik de woorden van anderen door me heen waaien.

Wanneer en als ik mezelf realiseer in competitie te zijn met mezelf/mijn menselijk fysieke lichaam/vet - stop ik en adem ik - ik sta mezelf NIET toe in competitie te zijn met mezelf/mijn menselijk fysieke lichaam/vet, omdat ik me realiseer in competitie te zijn voor het Belang van Zelfbeloning door energieconsumptie binnenin mezelf van/als substantie, fysicaliteit en buiten mezelf als als dit fysieke bestaan/wereldsysteem. In plaats - kom ik tot gewaarzijn en leef ik mezelf hier in eenheid en gelijkheid als mijn menselijk fysieke lichaam als de levende realiteit.




Ik stel mezelf ten doel alle energielagen/dimensies van zelfbescherming te onderzoeken en verwijderen door ademen, schrijven, zelfvergeving in zelfoprechtheid en zelfcorrectie.

Ik stel mezelf ten doel kalm en assertief hier aanwezig te zijn in mezelf en annderen te assisteren en ondersteunen in het kalm en assertief zijn/worden als mezelf.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat we onszelf geprogrammeerd hebben met de woorden die degenen die ons voorgingen gebruikten in plaats onszelf hier te leven in elk moment als alles als het levende woord.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat we lagen van de energie van bewustzijn/angst = informatie
creëeren in en als energie-consumerend systeem/machine als de Geest.




Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/



Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 


Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com 


Wil je ook transformeren van relaties hebben naar overeenkomsten leven? www.desteniiprocess.com/courses/relationships

Reacties

Populaire posts