Dag 233 - Zelfvergevingen Gedachtendimensie rondom Vet als Zelfbescherming

Zelfvergevingen in relatie tot Dag 232 - Een laag vet als zelfbescherming: dikker zijn is veiliger >>

Zelfvergevingen Gedachtendimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te bestaan in/als zelfbescherming als de laag vet = in formatie dat ik om mijn lichaam heb geplaatst in plaats hier onbevangen mezelf te leven als wie ik ben.
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb conflicterende gedachten rondom lichaamsvet te creëeren/copiëren omdat ik als kind/tiener tegenstrijdige boodschappen ontving over lichaamsvet - variërend dan is vet goed en dan is vet niet goed - dan ben ik te dun en dan ben ik te dik terwijl ik een perfect rank lichaam had - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me bezig te houden in de geest/te denken in zelfonzekerheid dat dit over mij ging en me persoonlijk aangesproken te voelen in plaats open en kwetsbaar te zijn zeggende: Dit is wie ik ben - ik hou van mij, ik accepteer mij, ik geniet van mij. 
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me te beïnvloeden / me te controleren / me te sturen binnenin mezelf door me te accepteren en toe te staan te reageren naar hen - dan natuurlijk gelovend / denkend dat ik de geest ben binnenin mij van gedachten, gevoelens en emoties hetgeen niet is wie ik ben.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb polariteit/frictie te veroorzaken in mijn geest/lichaam door de participatie in de woorden/gedachten die anderen gebruiken en deze systemen over te erven in plaats van onvoorwaardelijk los te laten in elk moment van ademen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te programmeren met de woorden die degenen die mij voorgingen gebruikten in plaats mezelf hier te leven in elk moment als alles als het levende woord.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb lagen van de energie van angst = informatie = vet
te creëeren in en als energie-consumerend systeem/machine als de Geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb competitie met mezelf/mijn menselijk fysieke lichaam/vet te hebben voor het Belang van Zelf-Beloning door energieconsumptie binnenin mezelf van/als substantie, fysicaliteit en buiten mezelf als als dit fysieke bestaan/wereldsysteem.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de angst te adapteren van mijn omgeving/ouders/maatschappij dat er enge mannen in het bos zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik dikker moet/wil worden in plaats mezelf te realiseren dat dit niet echt is maar geïnstigeerd wordt door angst/bewustzijn om lastig gevallen te worden - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn leven te baseren op mijn historie, te bestaan in het verleden.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat dikker is veiliger is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken minder last van ongewenste mannen te hebben als ik niet slank ben. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te participeren in de toekomstprojectie "als ik slank ben zijn, maar dan moet ik avances zien te weren".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken expres dikker te willen worden om onaantrekkelijk te zijn voor mijn partner -uit narrigheid omdat hij het lelijk/onaantrekkelijk vind - en hierin vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te deel te nemen in de energieconsumering door gedachten en mijn fysiek lichaam kapot te maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb afvallen een stompzinnige gedachtenconstructie te vinden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het woord 'afvallen' als 'negatief'/'slecht'/'verkeerd' in de geest te waarderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te vinden dat afvallen iets is voor stomme mensen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken/vinden/geloven dat ik te aantrekkelijk ben als ik slank ben in plaats te zien, realiseren en begrijpen dat aantrekking een energiegebeuren is waarin ik kan beslissen niet deel te nemen.





Studie Self protection
Dioni ten Busschen


Zelfvergevingen Emotionele dimensie:
 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst te creëeren/programmeren voor avances van enge mannen - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bepaalde mannen te definiëren als eng op uiterlijke kenmerken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn zelfgecreëerde angst voor mezelf voor/als mijn reacties te verbinden aan mannen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de 'negatieve' energie van angst te creëeren/programmeren voor avances van ongure types.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de 'negatieve' energie van angst te creëeren/programmeren om door ongure types aangesproken te worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de 'negatieve' energie van angst te creëeren/in mezelf te programmeren dat een man boos wordt als ik niet inga op zijn avances. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de 'negatieve' energie van angst te creëeren/programmeren voor een boze man.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat angst de stem/ervaring is geworden die mijn overleving in de Geest en het Lichaam reguleert in plaats mezelf te leven hier in zelfsturende expressie in en als gelijkheid en eenheid met de Geest en het Lichaam.


Desteni 'Ik' Proces Lite: www.lite.desteniiprocess.com
 

Desteni 'Ik' Proces Pro: www.desteniiprocess.com


Eqafe zelfeducatiemateriaal: www.eqafe.com


Van relaties naar overeenkomsten met zelf als leven: www.desteniiprocess.com/courses/relationships


 



Reacties

Populaire posts