Dag 236 - Simpel voor mezelf opkomen of Ziek van angst blijven?

In de aanloop naar de dag van gisteren - Dag 235 - Angstig voor het gesprek bij de re-integratieconsulente >>  heb ik buikloop/diarree gecreëerd.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb zoveel overlevingsangst voor een gesprek over bijstand te ervaren dat ik diarree krijg.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een sterke angstreactie te hebben op een gesprek voeren waarin ik alleen simpelweg voor mezelf hoef op te komen in de vraag voor ondersteuning in mijn levensvoorziening.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb ergens te denken dat ik geen recht op een uitkering heb - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik als leven geen recht op bestaan heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb helemaal uitgeschakeld te raken van angst en onzekerheid rondom mijn bestaansmiddelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb helemaal niets meer te kunnen.




Ik stel mezelf ten doel mezelf te genezen van het virus dat angst heet.

Ik stel mezelf ten doel reacties te voorkomen in plaats te genezen - door in zelfgewaarzijn op te merken wanneer een gedachte/gevoel/emotie van de geest opkomt die ik in mijn fysiek heb opgeslagen en niet langer het geestsysteem te voeden.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat het huidige systeem geen leven is maar slechts overleven.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat leven geboren kan worden in een Gelijk Geld Kapitalisme.


 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts