Dag 261 - Hoe Te weinig Zelftrots leidt tot Mentale Ziekte | Oplossing

Vervolg op de blog van gisteren Hoe te Weinig Zelftrots leidt tot Mentale Ziekte 

Oplossing:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb geschokt te zijn door de realisatie van de gevolgen voor mezelf als leven door het niet leven als zelftrots.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te kunnen schrijven omdat ik de punten rondom weinig zelftrots in mijn geest/denken/bewustzijn wil bekijken en uitzoeken in plaats het hier in schrijven/woorden recht voor mijn neus te zien en zo zelfoprechtheid naar voren laten komen in het onder ogen komen wat ik heb toegestaan en aanvaard als mijn realiteit.
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf heen en weer te slingeren in/als de 'beweging' van het denken/de geest in de polariteit van trots op jezelf is goed en trots op jezelf is fout.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat trots op jezelf/mezelf zijn fout/verkeerd is  - hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb acuut zelftrots wanneer ik taken, verplichtingen en verantwoordelijkheden uitgevoerd/afgerond heb te onderdrukken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het woord zelftrots te definiëren als 'fout'/'verkeerd' in de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat door afwezigheid van zelftrots ook geen zelfrespect in zelf aanwezig kan zijn aangezien zelfrespect uit zelftrots voorvloeit.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat trots op een ander goed is.
 
Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat trots zijn op een ander persoon, groep, natie of object waarmee je jezelf identificeert feitelijk geen zelftrots is maar in de categorie van zelfverrijking via een ander valt - dat het een gevoel/energie in de geest genereren is door een ander/iets buiten zelf te gebruiken voor een positieve ervaring in zelf zonder dat zelf een taak/verplichting/verantwoordelijkheid heeft verricht.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat zelftrots arrogantie is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat trots zijn op mezelf één van de zeven hoofdzonden is - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat door de vertaling van 'superbia' in trots deze definitie in het verenigde bewustzijnsveld/onbewustzijn van iedereen meeresoneert. Ik reinig mezelf als het woord trots van het systeem van denken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat als trots buiten zelftrots gaat wanneer ik taken, verplichtingen en verantwoordelijkheden vervul, tot arrogantie verwordt en ik trots uitbuit ten bate van het geest-/wereldsysteem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb de fijne scheidslijn/shift te zien, realiseren en begrijpen tussen trots op mezelf zijn binnen de uitvoering van taken/verantwoordelijkheden/verplichtingen en arrogantie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik niet trots op mezelf mag zijn - en hierin vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de geest de meeste baat heeft bij niet-tevreden met mezelf zijn, zodat ik verslaafd blijf aan de 'zware energie' van de geest van zelfontevredenheid en zelfonderdrukking.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik bang ben voor arrogantie en ik door deze arrogantie juist hetgeen creëer waar ik bang voor ben - arrogantie naar mezelf als fysiek wezen - binnen het principe dat ik creëer wat ik vrees. 


Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat trots als zichzelf superieur zien/voelen ten opzichte van anderen vanwege de eigen maatschappelijke positie/taken/verantwoordelijkheden slecht is en ongelijkheid veroorzaakt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb trots op mezelf zijn in een kwaad daglicht te zetten.
  
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat een tekort aan zelftrots kan leiden tot zelfdemotivatie/zelfdemoralisering.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat een tekort aan zelftrots in meerdere of mindere mate kan leiden tot doelloosheid/apathie/geen zin in leven.


Wordt vervolgd met de Beloning...

Reacties

Populaire posts