Dag 276 - Onzichtbaar Werk is het Belangrijkste Werk - Oplossing/Zelfverbinding

Dit is een vervolg op 

Dag 273 - Het Werk dat Niet Zichtbaar is, is Belangrijker dan het Werk dat Zichtbaar is

Ik stel mezelf ten doel te realiseren en andere mensen te onderwijzen dat het werk dat niet zichtbaar is belangrijker is dan het werk dat zichtbaar is.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat Jezus stilte benadrukte.

Ik stel mezelf ten doel te realiseren dat op zo'n manier geven dat de linkerhand niet weet wat de rechterhand aan het doen is een compleet engagement is, het begrijpen dat wat ik percipieer van de realiteit niet over mij gaat, niet over glamour, het niet over Beroemdheid gaat. 

Ik stel mezelf ten doel te realiseren dat IK niet onzichtbaar ben maar mijn werk voor 99%.


Klik hier om naar het interview te gaan


Ik stel mezelf ten doel te realiseren dat de natuur ALLES in stilte produceert hetgeen de mens vereist in leven te blijven - geheel en al krachtig, zonder glamour te zoeken. 

Ik stel mezelf ten doel te zien, realiseren en begrijpen dat ik/de mens alleen bestaat voor glamour, voor beroemdheid, het verlangen om opgemerkt te worden, naar aandacht zoekend in plaats de aandacht op zelf te focussen en als zelf te leven.

Ik stel mezelf ten doel te realiseren dat werk gedaan waar niemand me opmerkt het belangrijkste werk is dat ik ooit kan doen. 

Ik stel mezelf ten doel dat ik 99% van mijn werk doe waar niemand me opmerkt en dat  het deel dat de mensen Zien 1% is

Ik stel mezelf ten doel tevreden te zijn met mijn werk dat onzichtbaar is.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat we het Potentieel hebben een Betere Wereld voort te brengen waar de 99% in Stilte werkt - doet wat gedaan moet worden om een Wereld voort te brengen die het Beste is voor Alle Leven. 


Reacties

Populaire posts