Dag 278 - Psychologie: Roddel is het Meest Roemruchte Gedrag


Probleem-/oplossingsoriëntatie als vervolg op het blog van gisteren:

Dag 277 - Psychologie leert mensen abusievelijk dat roddel niet slecht/schadelijk is


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te roddelen in plaats in eenheid en gelijkheid te communiceren met anderen als mezelf en rechtstreekse uitspraken te doen over wie ik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken/geloven/aannemen dat roddelen niet zo slecht is, want roddelen heeft een doel. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard hebte zien, realiseren en begrijen dat roddel geen expressie is van leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat roddel het meest roemruchte gedrag is.
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken/geloven/percipieren dat roddelen onze positie in een groep versterkt omdat dat uit het een of ander onderzoek blijkt in plaats te zien, realiseren en begrijpen dat roddels projecties zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb onderzoeken te geloven in plaats in zelfoprechtheid zelfonderzoek te doen naar de werkelijke beweegreden waarom ik roddel, de dingen doe die ik doe.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te rechtvaardigen dat we met z'n allen groepsdieren zijn en daarin het roddelen te gebruiken om op geheime wijze informatie in te winnen over anderen in plaats open en kwetsbaar te communiceren met anderen.

Psychologie 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb man versus vrouw uit te zetten in mijn geestesbewustzijnssysteem omdat me dat zo geleerd is door mijn ouders/omgeving.
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf beter uit te willen laten komen in plaats mezelf te realiseren met mijn ego van doen te hebben, angst om overgeslagen te worden, 'alleen' te blijven enzovoort.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te roddelen om bewust de reputatie van anderen te beschadigen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb rond te vragen in plaats directe gesprekken te hebben met de mensen van wie iets wil weten in plaats van die sneaky gedragingen erop na te houden ten koste van ander leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb op roddels af te gaan omdat dat 'voordeliger' is in plaats directe communicatie toe te passen in zelfoprechtheid als één en gelijk als alles. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb "op het werk" te scheiden van wie ik ben in en als leven in elk moment van ademen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te roddelen omdat ik op zoek ben naar een partner en denk dat ik door 'rivalen' slecht af te schilderen met mijn woorden beter uit de strijd te komen en zo te kunnen 'winnen'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat roddelen op werk een functie heeft in plaats mezelf te realiseren dat ik alleen maar bezig ben met competitie en vergelijking in plaats een ander als mezelf in eenheid en gelijkheid te assisteren en ondersteunen het beste te worden wat iemand kan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat roddelen slecht is voor de groep en de groep zwakker maakt omdat niet de leden de gelijkheid van leven niet realiseren, de gelijkheid van leven die de kracht is die hier eeuwig kan blijven staan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat een werkelijk succesvol functionerende organisatie alleen tot stand komt in de communicatie en ondersteuning van iedereen gelijk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat roddelen het misbruiken van anderen is ter vermeerdering van mijn eigen glorie.



Zie ook van Kim Amourette haar blog Levende Integriteit 


en haar vlog Waar is jouw integriteit?




Reacties

Populaire posts