Dag 279 - Roddel(en) versus Zelfintegriteit als één en gelijk als alles





Ik stel mezelf ten doel te zien, realiseren en begrijpen dat roddel geen expressie is van leven.

Ik stel mezelf ten doel te zien, realiseren en begrijpen dat roddel het meest roemruchte gedrag is.
Ik stel mezelf ten doel te stoppen te denken/geloven/percipieren dat roddelen onze positie in een groep versterkt omdat dat uit het een of ander onderzoek blijkt. Ik realiseer me dat roddels projecties zijn.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen onderzoeken te geloven in plaats in zelfoprechtheid zelfonderzoek te doen naar de werkelijke beweegreden waarom ik roddel, de dingen doe die ik doe.

Ik stel mezelf ten doel te rechtvaardigen dat we met z'n allen groepsdieren zijn en daarin het roddelen te gebruiken om op geheime wijze informatie in te winnen over anderen in plaats open en kwetsbaar te communiceren met anderen. 


 
Dit is de Zelfbeloning als vervolg op de probleem-/oplossing stelling van 

Dag 278 - Psychologie: Roddel is het Meest Roemruchte Gedrag

















































Ik stel mezelf ten doel te stoppen met roddelen en in plaats in eenheid en gelijkheid te leren communiceren met anderen als mezelf en rechtstreekse uitspraken te doen over wie ik ben.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen te denken/geloven/aannemen dat roddelen niet zo slecht is en te denken dat roddelen een doel heeft. Ik realiseer me dat het niet bewust zijn van de woorden die ik spreek verbale diarree is.


Ik stel mezelf ten doel te stoppen man versus vrouw uit te zetten in mijn geestesbewustzijnssysteem omdat me dat zo geleerd is door mijn ouders/omgeving.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen mezelf beter uit te willen laten komen. Ik zie, realiseer en begrijp me met mijn ego van doen te hebben, angst om overgeslagen te worden, 'alleen' te blijven enzovoort.


Ik stel mezelf ten doel te realiseren dat
roddelen het bewust de reputatie van anderen beschadigen is.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen rond te vragen en in plaats daarvan directe gesprekken te hebben met de mensen van wie iets wil weten. Ik realiseer me dat sneaky gedragingen erop nahouden ten koste gaat van mezelf en van ander leven als mezelf.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen op roddels af te gaan omdat dat 'voordeliger' is en in plaats daarvan directe communicatie toe te passen in zelfoprechtheid als één en gelijk als alles. 


Ik stel mezelf ten doel te stoppen roddelen "op het werk" te scheiden van wie ik ben in en als leven in elk moment van ademen.


Ik stel mezelf ten doel te stoppen met roddelen omdat ik op zoek ben naar een partner en denk dat ik door 'rivalen' slecht af te schilderen met mijn woorden beter uit de strijd te komen en zo te kunnen 'winnen'.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen te denken en geloven dat roddelen op werk een functie heeft. Ik zie, realiseer en begrijp dat ik alleen maar bezig ben met competitie en vergelijking en een ander als mezelf niet in eenheid en gelijkheid te assisteer en ondersteun het beste te worden wat iemand kan.

Ik stel mezelf ten doel te zien, realiseren en begrijpen dat roddelen slecht is voor de groep en de groep zwakker maakt omdat niet de leden de gelijkheid van leven niet realiseren, de gelijkheid van leven die de kracht is die hier eeuwig kan blijven staan.

Ik stel mezelf ten doel te zien, realiseren en begrijpen dat een werkelijk succesvol functionerende organisatie alleen tot stand komt in de communicatie en ondersteuning van iedereen gelijk.

Ik stel mezelf ten doel te zien, realiseren en begrijpen dat roddelen het misbruiken van anderen is ter vermeerdering van mijn eigen glorie.



Ik ontwikkel zelfintegriteit als wie ik ben als leven gelijk als alles dat hier is.

 

Reacties

Populaire posts