Dag 281 Masturbatie met Gezond Verstand | Oplossing-Zelfbeloning

In de vorige blogpost Dag 280 Energetische vs. Gezond Verstand Masturbatie ben ik gekomen tot een zelfonderzoek van het probleem/oplossing/zelfbeloning rondom mijn masturbatierelatie. 

Luister voor context ook Deel 8 Vrouwelijke Energie en Masturbatie en Vrouwen Masturberen met Gezond Verstand.

 

Probleem:

Angsten/oordelen, remmingen en verlangens binnen het masturbatiegebeuren.



Masturbatie
Jo Debije


Oplossing:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat we van nature voorgeprogrammeerd zijn met onze ouders' geestbewustzijnssystemen en met hun herinneringen, geheugens en ervaringen van masturbatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst te creëeren dat ik van het masturberen een energetische ervaring maak.  

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst te creëeren voor de ervaring van masturbatie als mezelf omdat dat zo door degenen die mij zijn voorgegaan is doorgegeven via de geestesbewustzijnssystemen, herinneringen, geheugens en ervaringen van masturbatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb masturbatie zoals die in de wereld gepropageerd en geportretteerd werd/wordt te oordelen als vies in plaats mezelf te realiseren dat een oordeel 'vies' - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf als mijn lichaam te bevuilen met een oordeel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik oordeel uit angst omdat een oordeel altijd voorkomt uit afscheiding uit angst voor iets/iemand.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mastutbatie te oordelen uit onwetendheid wat het is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat er een fijne scheidslijn is tussen masturbatie gebaseerd en geinstigeerd als energiën van de geest als plaatjes/gedachten/fantasiën en masturbatie met gezond verstand als expressie van mezelf als fysiek wezen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het verlangen naar masturbatie aan de ene kant en angst voor de masturbatie aan de andere kant de motor is voor mij als geestesbewustzijnssysteem en ik in deze polariteit van gevoelens en emoties nooit vrij kan als wie ik ben als masturbatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mensen die masturberen te oordelen als 'onrein'/'slecht'/'verdorven'/'vies'/'minder'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te bestaan als superioriteitspersoonlijkheid ten opzichte van mensen die masturberen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb 'masturbatie' met angst te verbinden - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn eigen angst te vrezen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het woord 'masturberen' op te laden met een 'slechte'/negatieve'/'verkeerde' waarde binnenin de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het woord 'masturberen' te oordelen met een 'slechte'/negatieve'/'verkeerde' waarde binnenin de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf af te scheiden van het woord 'masturberen' door het woord 'masturberen' te oordelen als 'slecht'/negatief'/'verkeerd'  binnenin de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf tot masturbatie te bewegen vanuit een verlangen naar een energetisch orgasme in plaats van uit/als zelfbeweging/zelfexpressie als/in de adem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bij het aankomen bij het 'hoogtepunt' niet verder te durven uit angst niet te weten 'wat erna' komt. 
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te twijfelen aan het gebruik   van een vibrator/speeltjes.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb schaamte ervaren binnen de ervaring van mezelf in masturbatie in plaats mezelf te realiseren dat dit precies de bedoeling is om mij verslaafd te houden aan het geestsysteem van gedachten, gevoelens en emoties en niet hier te kunnen zijn in vrije expressie van mezelf als leven.

Wanneer en als ik mezelf zie deelnemen in angst voor masturbatie - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe deel te nemen in/als angst voor masturbatie. In plaats - zie ik mijn huidige realiteit onder ogen en neem ik verantwoordelijkheid voor wat in de geest opkomt tijdens de masturbatie door middel van vergeving en ademen.


Zelfbeloning:

Ik verbreek de banden met een aloud patroon dat doorgegeven is via de geestesbewustzijsystemen om te komen tot leven in eenheid en gelijkheid als mijn fysieke lichaam.

Ik realiseer me dat de overleveringen die zeggen dat het vlees zondig is berust op een leugen/misinterpretatie. De geest is 'zondig' - het vlees is wie ik werkelijk ben.

 
Ik realiseer me dat het doel van angst is me weg te houden van het realiseren wie ik werkelijk ben als alle leven, één en gelijk.

Ik leef het woord masturbatie als mezelf als het levende woord als wie ik werkelijk ben.

Ik druk mezelf vrijelijk uit in en als de adem in en als mijn vleselijke aanwezigheid.



Reacties

Populaire posts