Dag 285 De Lever en Problemen om Mezelf te Uiten | Oplossing

Dit is een vervolg op Dag 284 - De relatie van Iets op mijn Lever hebben en Verstopte Zelfexpressie.


Oplossing:

Geremdheden oplossen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb met erg veel op mijn lever rond te lopen, zonder het te uiten.  

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb iets op mijn lever te hebben en houden omdat ik me slecht kan uiten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb iets op mijn lever hebben omdat ik denk dat er geen ruimte in mijn omgeving is voor hetgeen ik zou willen uiten in plaats mezelf te realiseren dat ik in en als het denken besta als een overlevingssysteem en ik dus in feite bang ben iets te verliezen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te bestaan in en als angst om iets te verliezen en zo te bang ben mezelf uit te drukken in plaats mezelf te realiseren dat ik in werkelijkheid niets kan verliezen - ik ben oneindig hier.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb hetgeen ik op mijn lever heb een probleem in mezelf te laten worden en mijn psyche/geest/lichaam verstopt te laten raken.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb frustratiegevoelens in mezelf te creëeren doordat ik mezelf niet onvoorwaardelijk geef in elk moment maar ga afwegen wat ik wel en niet deel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb wrok en kwaadheid vast te houden in plaats onvoorwaardelijk te vergeven en los te laten.
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te onderdrukken in mijn zelfexpressie en zo depressieve gevoelens in mezelf te creëren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het me aan levensmoed ontbreekt mezelf te uiten als wie ik ben - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat zelfoprechtheid echte moed is - de realisatie van zelfoprechtheid als één en gelijk als alles.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb zwaarmoedigheid, zwartgalligheid en te sombere kijk op mezelf en anderen te ervaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb woorden te spreken die mezelf en anderen als mezelf niet ondersteunen in de realisatie van alle leven gelijk.


Zelfbeloning:

Mezelf uitdrukken gaat volgens het principe alleen woorden te spreken die het beste zijn voor alle leven.

Vrijheid van expressie.



Reinigend voor je geest: Stinkende GouweStinkende Gouwe is sterkt aardend en heeft daarom een sterk reinigende werking op het emotionele vlak. Het helpt je om oude giffen en emotionele woekeringen los te laten. Ze verbetert je relaties, vooral wanneer er in een relatie sprake is van veel irritatie en boosheid. Oude ballast die je ziek kan maken los laten, jezelf accepteren en vertrouwen hebben in jezelf. Gevoelens van minderwaardigheid kunnen op deze manier verdwijnen. Op lichamelijk vlak kunnen ze zelfs helpen om wratten te laten verdwijnen. 



Stinkende Gouwe -- opent de fysieke ogen
 

Reacties

Populaire posts