Dag 287 Mijn Angst-Liefde verhouding met mijn Oksels | Oplossing/Zelfbeloning

Dit is een vervolg op blog  

Dag 286 - Angstzweet en Het Ontwerp van Angst voor Je Eigen Angst


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor oksel-/zweetgeur - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in feite bang te zijn voor mijn eigen angst omdat ik me realiseer dat okselgeur afkomstig is van deelname in en als angst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb okselgeur te oordelen als 'slecht'/'verkeerd'/'fout' in de geest in plaats mezelf als mijn oksels te accepteren en gelijk te staan aan mezelf als mijn lichaam in de toestand van angst waarin de okselgeur produceer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst te verbinden aan een geur onder mijn oksels.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in en als angst voor een geur onder mijn oksels.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in zowel een negatieve als een positieve obsessie te bestaan in relatie tot mijn oksels in plaats van in en als een één en gelijk relatie.



Prachtig gladde oksels dankzij een MedCos IPL flitsbehandeling. Profiteer van 61% korting bij schoonheidssalon Mary-Antoinet in Vlissingen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik een vizieuze cirkel creëer in mijn geest waarin ik de angst voor mijn angstzweet creeer in plaats mezelf toe te staan uit deze geestbeweging te stappen en radicaal te stoppen in de energetische ervaring van angst te bestaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te willen veranderen maar te willen blijven bestaan in en als angst als controle op mezelf in plaats de controle los te laten en te komen tot een onvoorwaardelijk geven van mezelf aan mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb met angst te reageren op de geur die mijn lichaam/oksels produceren in een staat van angst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb dankbaar te zijn voor mijn oksels/lichaam dat laat zien waarin ik aan angsten vasthoudt als ik aan mezelf laat zien wanneer ik okselgeur produceer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb vast te houden aan ervaringen van mezelf in het verleden waarin ik geen okselgeur produceerde en mezelf dus feitelijk met mezelf te vergelijken waarbij ik mezelf gevangen houd in herinneringen van mezelf in plaats mezelf als mijn lichaam hier onvoorwaardelijk in zelfacceptatie te omarmen.
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te bestaan in en als liefde voor mijn oksels als "ik hou van mijn oksels" wanneer ze geen onaangename geur voor me afgeven in plaats één en gelijk te staan aan mijn lichaam in onvoorwaardelijkheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard te bestaan in voorwaardelijkheid naar mijn oksels als een "als dit, als dan" toestand.

ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard te denken dat zelfliefde niet okee is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard te denken dat zelfliefde een zonde is omdat degenen die mij zijn voorgegaan dit zo hebben doorgegeven 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in en als luiheid mijn oksels elke dag te wassen of meerdere keren als dat nodig is voor mijn welbehagen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb hoe ik mijn oksels moet behandelen te meten aan het verleden in plaats mezelf te realiseren dat dit geen leven in het hier en nu is als de werkelijkheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb overmatig van mijn oksels te houden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het gek te vinden dat ik mijn eigen oksels kus maar als een ander dat doet dat wel normaal te vinden.


Zelfbeloning:


Ik realiseer me dat mijn lichaam me feilloos toont waar ik in angsten deelneem en geef mezelf de ruimte en tijd om mezelf te vergeven en deze angsten te verwijderen uit de geest.


Ik omarm mezelf als mijn okselgeur.

Ik realiseer me dat het normaal is van mezelf te houden.

Ik geef mezelf permissie van alle delen van mijn lichaam gelijkelijk te houden.

Ik geef mezelf permissie te stoppen in het verleden te 'leven' en in het hier oplossingen te vinden om in vrede en harmonie met mezelf te leven.


Vergezel ons op de Reis naar Leven!


Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/


Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 

Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com 

Wil je ook transformeren van relaties hebben naar overeenkomsten leven? www.desteniiprocess.com/courses/relationships

Reacties

Populaire posts