Dag 295 Te Traag voor dit Systeem / deze Wereld | Oplossing / Zelfbeloning

Dit is de oplossing en zelfbeloning van het probleem van Dag 294 Mijn baantje al weer op de tocht? Te traag voor dit systeem?
Het proces is zelfoprecht uit te vinden hoe dingen echt werken, om jezelf te vergeven voor het toestaan dat het zo werkt en dan de onoprechtheid en misbruik over het systeem te openbaren om anderen te helpen het ook te zien om de groep te sterken die één en gelijk moet zijn om verandering te brengen. De verandering zal gezond verstand zijn eens iemand een zelfoprecht verstand ontwikkelt. - Bernard Poolman

Oplossing:


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het bewust rustig aan te willen doen uit angst voor het haasten en de energie/gevolgen van haasten - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat mijn deelname in en als angst feitelijk de energie in mijn geest creeërt die ik juist niet wil.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor het haasten.

BlogHeader-hetsysteemmoetanders

 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het woord haasten als 'negatief'/'slecht'/'verkeerd' te waarderen in de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een wereld/systeem medegecreëerd te hebben die berust op winstmaximalisatie van bedrijven ten behoeve van de mensen als aandeelhouders van betreffende bedrijven waarin ik als mijn persoonlijkheden/hebbelijkheden me gedraag als de aandeelhouders als hebzuchtigen. Ik realiseer me dat het geld dat de aandeelhouders ontvangen staat tot de energie die ik betrek van de wereld als mijn lichaam in de vorm van emotionele en gevoelsenergie binnen de equatie Geld in het Wereldsysteem is gelijk aan Energie in het Geestesbewustzijnssysteem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb twijfel te ervaren of iemand me begrijpt wanneer ik aangeef dat ik het prima vind alleen de normtijd uitbetaald te krijgen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb verontwaardigd te zijn dat bedrijven door middel van de uitzendbureauconstructie mensen ver onder de 'norm' uit kunnen betalen om zo de bedrijfselite in staat te stellen 'kosten' te ontlopen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het niet zien gebeuren dat ik die normtijden haal omdat die erg krap zijn.

coinsIk vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niks te zeggen levens lang over de ongelijke behandeling, stilzwijgend het bestaan te accepteren zoals ik het hier aantrof bij geboorte en in plaats daarvan boos te worden in mezelf op al het onrecht dat gebeurt, de emotionele energie die ik erbij WIN als het geld dat door 'hogerhand' wordt geincasseerd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een systeem/wereld gecreeerd te hebben door te accepteren dat de 'top' als het hoofd het geen bal kan schelen hoe het met de mensen/massa als het lichaam 'onderop' is als de premisse geest boven materie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een weerstand tegen de vaart der volkeren gecreëerd te hebben in mezelf waarin ik mezelf vergeef dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf af te scheiden van en als de vaart der volkeren als de energie van de geest, het bewustzijn van de dingen buiten mij. Ik realiseer dat wat buiten mij bestaat gelijk is aan wat binnen mij bestaat als een 'zo buiten, zo binnen'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat het een probleem is de traagheid te willen aanhouden/ontwikkelen als leidraad van leven met als levend voorbeeld de slak en niet mee wil/kan gaan in de 'vaart der volkeren'  als de energie van de geest in plaats mezelf te realiseren dat het denken het probleem is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in en als de gedachte "ik ben niet geschikt voor deze wereld" in plaats mezelf gewoon toe te passen als wat het beste is voor iedereen.


Zelfbeloning/-ontwikkeling:

Ik stel mezelf ten doel zelfoprecht te kijken of er aan mijn traagheid oorzaken ten grondslag liggen die ik kan veranderen en zo niet, dan niet. Ik ga mezelf niet meer forceren mee te komen met een systeem van tijd = geld. 

Ik stel mezelf ten doel wel in het systeem te zijn maar niet van het systeem.



Reacties

Populaire posts