Dag 300 Ben ik Bestendig in mijn Staan van 'wie ik ben'? Oplossing/Zelfbeloning


Het is de MENSELIJKE NATUUR -- negativiteit is de totaliteit van de menselijke natuur. Negativiteit wint altijd wanneer het aankomt op verantwoordelijkheid van leven -- negativiteit is de STAAT VAN ZIJN van de MENS." ~Bernard Poolman
 

Dit is een vervolg op de blog van gisteren

Dag 299 In mijn Staan van 'wie ik ben' - ben ik Bestendig?

 

Integriteit


Oplossing:


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de Integriteit van een Substantie in zijn Bestendigheid/Deugdelijkheid/Duurzaamheid is en dat het is hoe ik mijn Proces Meet: ik check mezelf in mijn Staan van 'wie ik ben' of ik Bestendig/Deugdelijk ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik de Uitdagingen die het Systeem me oplegt niet kan doorstaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de uitdagingen van het systeem niet te willen doorstaan als de ego die ik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te laten vormen en controleren door het systeem/de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een probleem te creëeren door me denken dat ik niet bestendig ben. Ik realiseer me dat ik bestendig ben als het vlees en niet als het denken - het denken maakt onbestendig.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb ervan uit te gaan dat ik niet bestendig ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb negatief te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn gedwongen te worden meerdere banen naast elkaar te doen waarbij ik niet meer aan alles toekom wat ik wil doen 'buiten de matrix'. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard het niet te zien zitten de komende 10 jaar allemaal baantjes te doen binnen dit systeem - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard zitten te wachten totdat het Basisinkomen of Gelijk Geldsysteem wordt ingevoerd in plaats te stoppen op mezelf gaan zitten te wachten en actie één met mijn woorden te ondernemen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb afkeer te hebben gecreërd naar het mezelf toepassen en me te realiseren dat ik mezelf fysiek kan uitdrukken in welke baan dan ook - alle banen bestaan toch al als loon-/salarisslavernij.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb alle werk - van iedereen - in het huidige systeem denigrerend af te doen als 'baantjes' en daarmee mezelf en iedereen af te doen als het systeem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een aversie te hebben tegen 'iets bereiken' als 'ambities' in plaats mezelf te realiseren de zelfwil te onderdrukken om mijn potentieel te benutten.


Zelfbeloning:


Ik stel mezelf ten doel ten alle tijden te participeren als één en gelijk -- wat ik ook doe. 

Ik stop de geest met zijn praatjes in mijn hoofd.

Ik stel mezelf ten doel mezelf duurzamer te maken in mijn denken en doen.

Ik stel mezelf ten doel het Proces op Aarde als wie ik ben als Integriteit en Bestendigheid als Leven te Vestigen.

Ik stel mezelf ten doel van Levensintegriteit te zijn en Bestendig als deze Levensintegriteit te zijn om mezelf als Leven te Dragen, Onderhouden en Vestigen.



Reacties

Populaire posts