Dag 302 Transformeren van Zelfoordeel en Zelfkastijding in/naar Zelfacceptatie


Als vervolg op de blog Dag 301 Tijd Is Geld Adagium is Mega-Bedrog naar Leven

Oplossing:  

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een voortdurend 'opgeven' in mezelf te ervaren/toe te staan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb tijdens mijn baan in de matrix continu op te willen geven in mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb continu in strijd te zijn met de tijd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb gewoon simpel hier zijn met mezelf en alles en de post simpelweg te bezorgen. 



illustratie



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te schamen dat ik het niet snel kan. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het idee te hebben dat mijn lichaam/benen het op een gegeven moment niet meer aankunnen - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het duwen op de trappers als zo zwaar te ervaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf een enorme schlemiel te vinden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf een enorme mongool te noemen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf voortdurend te oordelen in mezelf en zodoende mijn job tot een hel te maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard hebte zien, realiseren en begrijpen hoe ik deze ervaring van mezelf crëeer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf heel slecht te voelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb zo moe te zijn van het werk en alleen maar op de bank te willen liggen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb verder niks meer te willen dan op de bank liggen en uitrusten van het werk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb ontiegelijk te balen dat ik zo moe word van het werk.


/~nieuws/pics/agn1.jpg


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te begrijpen waarom ik zo ontzettend moe word van het werk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in de gedachte "ik wil gewoon echt niet meer".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te weten wat te moeten doen wanneer een man mijn billen aanraakt terwijl ik met hem in gesprek ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf het woord "verkrachting" in de geest heb toegestaan en aanvaard, niet realiserende dat ik dat wat in de geest is manifesteer in de realiteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te weten hoe ik woorden geef aan dat ik wil dat iemand stopt mijn billen aan te raken in gesprek.

Zelfbeloning:

 

Ik stel mezelf ten doel te stoppen mezelf steeds omlaag te halen dat ik niet snel ben - ik realiseer me dat het onnodig is, dat tijd is gelieerd aan geld in deze wereld en niet echt is.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken hoe/waar ik mezelf misbruik tijdens het werk dat ik doe.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te ondersteunen in het transformeren van zelfoordeel en zelfkastijding in/naar zelfacceptatie.

Ik stel mezelf ten doel uit zelfmisbruik en zelfoordeel te stappen in/naar zelfrespect.

Ik stel mezelf ten doel mild naar mezelf te worden.


 Vergezel ons op de Reis naar Leven!


GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/


Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 


Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com 

Wil je ook transformeren van relaties hebben naar overeenkomsten leven? www.desteniiprocess.com/courses/relationships





Reacties

Populaire posts