Dag 327 Zien door mijn Zelfzuchtige Filter van Bewustzijn | Zelfcorrectie/Zelfbeloning

Dit is het vervolg/de afwikkeling op/van Dag 326 Zien door mijn Zelfzuchtige Filter van Bewustzijn | Zelfvergeving/Oplossing 


Wanneer en als ik mezelf zie veranderen als ik bepaalde spullen in huis zie bij het rondkijken - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe te veranderen wanneer ik bepaalde spullen zie in en om het huis. In plaats - gun ik mezelf de tijd te ontdekken waar welke gedachte/energie precies oppopt en zo een overzicht te krijgen waar ik mezelf afscheid van wat hier is zodoende ik er adequaat mee kan werken deze draden te verwijderen uit mijn geest/lichaam.

Wanneer en als ik mezelf realiseer dat ik 's ochtends bij het wakker worden en opstaan al gauw last krijg van veranderingen als resonante energiebezetenheid bij het zien met 'mijn geestesogen' van de fysieke aanwezigheid van spullen - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat de ogen van mijn geest de fysieke realiteit gebruiken om een resonante energiebezetenheid mee op te wekken. In plaats - word ik me gewaar van mezelf en breng ik mezelf terug hier in gelijkheid en eenheid met en als mijn Fysieke-Lichaam.

Wanneer en als ik mezelf de energie van angst voor verlies zie verbinden met de spullen die ik zie met mijn geestesogen - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik de spullen niet zie voor wat ze zijn, maar in een negativiteit van de geest ga. In plaats - stap ik voorbij mijn zelfzuchtige filter van bewustzijn en zie de dingen direct hier voor wat ze zijn.





Wanneer en als ik mezelf realiseer een materie te reflecteren zoals ik ben en mezelf geaccepteerd en aanvaard heb te zijn en worden door en als bewustzijn - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe materie te reflecteren door en als bewustzijn, omdat ik me realiseer materie te misbruiken voor mijn eigen gewin als geest als bewustzijnsenergie. In plaats - stap ik in mezelf omlaag en kan ik als één en gelijk door mezelf heen zien en in een ander wezen zoals dit werkelijk is.

Wanneer en als ik realiseer mezelf van de spullen/materie/wat hier is af te scheiden in bewustzijn door de deelname in angst - stop ik en adem ik - ik realiseer me mezelf te zien zoals ik ben en mezelf geaccepteerd en aanvaard heb te zijn en worden door en als bewustzijn. In plaats - wandel ik het proces terug als hoe ik mezelf zo gecreëerd heb en leer te zien wat hier is zoals het is, geen energetische ervaringen vastgeplakt aan wat ik zie.

Wanneer en als ik mezelf realiseer in een staat van bewustzijn/resonante energiebezetenheid te komen bij het rondkijken in de ruimte - stop ik en adem ik - ik realiseer mezelf door mijn zelfzuchtige filter van bewustzijn = angst voor verlies te kijken. In plaats - haal ik de schellen/waas van angst weg van mijn ogen en sta ik één en gelijk aan en als wat hier is.

Wanneer en als ik mezelf zie rechtvaardigen dat ik in een staat van bewustzijn als angst moet komen door mijn financiële situatie - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet langer toe mezelf te rechtvaardigen in en als een staat van bewustzijn als het ervaren van angst, omdat ik mezelf realiseer te bestaan in een filter van zelfzucht. In plaats - omarm ik de dingen die op mijn pad komen en geef ik richting aan de dingen als mezelf, in standvastigheid wandel ik de systeempunten. Ik wijk niet af van mezelf als Leven.

Wanneer en als ik mezelf geen verantwoordelijkheid zie nemen voor mijn leven maar te leven voor een ander - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe voor een ander te leven omdat ik me realiseer dat dat een systeem als hoe ik het heb gecopieerd van het moedersysteem. In plaats - sta ik op in mezelf en leef ik voor mezelf om mezelf geboren te laten worden in en als het Fysiek.

Wanneer en als ik mezelf zie deelnemen in de energie van verdriet en 'verlangen naar mijn ex/met hem te zijn' te ervaren wanneer ik specifiek 'zijn kast' opendoe en nog wat kleding zie liggen en ruik - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe deel te nemen in de emotionele energieën van verdriet en verlangen met mijn ex te zijn, omdat ik me realiseer dat het beloningen zijn van het geestsysteem en mij niet dienen als wie ik ben als leven gelijk. In plaats - houd ik de aandacht hier op mezelf als de adem in mijn fysieke lichaam en sta mezelf toe de dingen gewoon te zien voor wat ze zijn, vrij van bewustzijn.

Wanneer en als ik mezelf in herinneringen zie gaan/gedachten te hebben - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik al deze herinneringen/gedachten heb omdat ik weerstand bied aan allEEN zijn met mezelf. In plaats - laat ik mezelf als de illusie als de gedachten/herinneringen onvoorwaardelijk los en sta ik mezelf toe allEEN te zijn met mezelf. 
train your unconscious mind



Ik realiseer me dat ik het bewustzijn als een waas/sluier voor/over mijn ogen heb geplaatst dat me verhinderd te zien wat hier is zoals het werkelijk is.

Ik realiseer me dat zolang ik een reactie ervaar in relatie tot wat ik zie - ik met mijn geestesogen zie en niet met mijn fysieke ogen en ik afgescheiden ben in en als mezelf.

Ik realiseer me dat alle uitdrukkingen van emotie -- angst, verdriet -- en gevoel -- verlangen -- afkomstig zijn uit het geestbewustzijnsysteem. Het zijn energetische expressies die mij beïnvloeden met controle en besturing. 

Ik realiseer me dat ik op deze manier van zien vanbinnen een slaaf blijf en als bewustzijn door het Witte Licht bestuurbaar blijf - ik geef mezelf de kans om hier te zijn, constant op ieder moment, waar niets beweegt in mezelf, zoals wie ik ben op ieder moment.

Ik stel mezelf ten doel mezelf gewaar te worden van de geest's onderbewust-geestelijke persoonlijkheden en hoe ik mijn lichaam gebruik als de geest.

Ik stel mezelf ten doel gewaar te zijn van de mate waarin mijn geest in feite het detail van mijn beweging in en als en met mijn menselijke fysieke lichaam controleert.

Ik stel mezelf ten doel te zien in en als gelijkheid en eenheid met en als mijn Fysieke-Lichaam.

Vergezel ons op de Reis naar Leven!

GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/
 


Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 


Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com
 
Relatiecursus www.desteniiprocess.com/courses/relationships





Belangrijk Zelfonderwijs over de Realiteit


 

Reacties

Populaire posts