Dag 329 Stijve Nek Links vertelt me Niet te Handelen in/op de Gevoelsenergie

Dit is een vervolg op het blog van Dag 328 Stijve Nek Links: Deelname in Hardnekkige Gedragingen/Gevoelens:
Klaarblijkelijk neemt de reactie COMPLEET over - geest en lichaam MAAR...

er is NOG STEEDS GEWAARZIJN - je hebt een MOMENT waar je jezelf kunt STOPPEN en NIET SPREKEN OF HANDELEN in die reactie. Het ziet eruit alsof alles heel snel beweegt , maar je zult een moment vinden wanneer je in de herinneringen kijkt waar je HAD KUNNEN STOPPEN en je deed het niet. 
Ik WEET het VOELT GOED om er gewoon IN TE
WILLEN GAAN - maar dat is de verleiding.
 
Dus, dit is de EERSTE STAP die je wil oefenen - de Zelfbeheersing, niet spreken/handelen in de energie - dan, wil je teruggaan en zien en schrijven/zelfvergeven wat je zo snel bewoog. Het zal het niet onderdrukken in schrijven/zelfvergeving met jezelf en het onderzoeken, als je ernaar HANDELT en erin SPREEKT - dan integreert het juist meer in het Lichaam en moeilijker om te stoppen/doorheen te bewegen.
Het VOORNAAMSTE punt binnenin dit alles is NIET TE HANDELEN op de energie - dat is waar de consequenties zullen komen en wat wil je voorkomen.                                                                     
~ Sunette Spies


Full_from-energy-to-sound-atlanteans-support-part-63

Oplossing:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb met de poes aan het spelen/stoeien/knuffelen te zijn terwijl ik in mijn fysiek merk dat er iets niet oké is met wat ik aan het doen was - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te NIET te STOPPEN omdat het zo goed voelt. Ik realiseer me dat ik zo snel VERANDER en HANDEL in die verandering van REACTIE. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bewust/willens en wetens een systeem/systemen te doen 'aangaan' en over de fijne lijn heen te stappen van gewoon wat knuffelen/stoeien met de poes naar het deelnemen in een gevoel/energie/gevoelsenergie, een geestelijke oplading van het stoeien met haar. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deze gedraging/handeling weg te willen wimpelen, omdat ik in een moment me "oké voel" en ik denk dat "alles oké is" en ik er dan niet in kijk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb onwetend/naief te zijn op het gebied van sex - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat wanneer twee mensen sex hebben, het sexsysteem zich op zou opladen en een bepaalde energetische impuls aandrijven en de energie die naar mijn geestgebied gaat, naar mijn onbewuste geest, verspreid werd over de rest van de mensheid, om de geestbewustzijnsystemen in iedereen op te laden en aan te drijven. Ik realiseer me dat de energetische impuls Het Levenselixer voor de demonen was.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te weten dat tijdens sex systeemoverdracht plaats vindt voor de reden om geestesbewustzijnsystemen in het bestaan, op te laden en natuurlijk voor de demonen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bezeten te stoeien, in een energiebezetenheid, een drang, een dwang, een neurose. Ik realiseer me dat dit vormen van paranoia zijn. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard te zien, realiseren en begrijpen dat als ik HANDEL naar/in de energie dat het dan juist meer in het Lichaam integreert en moeilijker is om te stoppen/doorheen te bewegen.

Wanneer en als ik mezelf realiseer met de poes aan het spelen/stoeien/knuffelen te zijn terwijl ik in mijn fysiek merk dat er iets niet oké is met wat ik aan het doen was - stop ik en adem ik - ik realiseer me niet te willen STOPPEN omdat het zo goed voelt. In plaats - pak ik dit punt op, zodat de geest me niet controleert in het doen van dingen die alleen spijt/consequentie zullen creëeren en ik sta op in mezelf om deze punten te STOPPEN en niet gewoon te laten "glijden".


Zelfbeloning:

Ik stel mezelf ten doel wanneer/als ik met de poes speel/knuffel in eenheid en gelijkheid met mijn menselijk fysieke lichaam te blijven.

Ik stel mezelf ten doel het VOORNAAMSTE punt binnenin dit alles te realiseren: NIET TE HANDELEN op de energie - dat is waar de consequenties zullen komen wat wil ik voorkomen.

Ik stel mezelf ten doel de Zelfbeheersing te oefenen, niet te handelen in de energie en teruggaan en zien en schrijven/zelfvergeving wat me zo snel bewoog opdat ik mezelf kan ontwikkelen van energiewezen naar klankwezen.




Vergezel ons op de Reis naar Leven!

 
GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/
 


Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 


Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com
 
Relatiecursus www.desteniiprocess.com/courses/relationships





 
Belangrijk Zelfonderwijs over de Realiteit

Reacties

Populaire posts