Dag 331 Krolse Poes en Impasse = door Mezelf Heen leren Zien

Dit is een vervolg op blog Dag 330 Krolse Poes en in een Impasse Door Geld

In een Impasse Door Geld = In een Impasse Door Energie

Wanneer en als ik mezelf realiseer de krolsheid van de kat afschuwelijk te vinden - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe de krolsheid van de kat afschuwelijk te vinden, omdat ik mezelf realiseer dat ik mezelf niet stuur maar gestuurd word door emotie. In plaats - stop ik het automatische bewustzijn en neem zelf de leiding.

Wanneer en als ik mezelf zie reageren op de krolsheid van de kat - stop ik en adem ik - ik geef mezelf permissie te stoppen met reageren op de kat. In plaats - verander ik en besta niet langer in mijn zelfzuchtige filter van bewustzijn.


Dwaallichtjes

Wanneer en als ik mezelf realiseer het heel naargeestig te vinden om de kat te zien en horen wanneer ze krols is - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat het me niet ondersteunt deel te nemen in een gedachte/emotie. In plaats - breng ik mezelf terug in het hier-gewaarzijn en ben aanwezig in fysieke eenheid en gelijkheid.

Wanneer en als ik mezelf realiseer het heel naargeestig te vinden om de kat te zien en horen wanneer ze krols is - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat het krolszijn van de poes 'naargeestig vinden' afscheiding is en daarmee in werkelijkheid de situatie/ervaring van de poes versterk waarvoor ik naargeestigheid voel/ervaar. In plaats -  sta ik op in zelfrealisatie als mij en leef de verklaring: Tot hier en niet verder - en stop zelf het in mij toegestane en geaccepteerde misbruik. Want misbruik bestaat in deze wereld omdat we zelfmisbruik in en als onszelf toestaan en accepteren.

Wanneer en als ik realiseer het wel fijn te vinden dat de poes haar nageltjes niet uitzet wanneer ze krols is - stop ik en adem ik - ik realiseer me deel te nemen in een gevoel, een positieve ervaring als beloning van het deelnemen in de strijd tussen positief (gevoel) en negatief (emotie). In plaats - laat ik mezelf niet bewegen door wat er buiten mezelf is en blijf ik standvastig hier in de fysieke adem.

Wanneer en als ik realiseer te balen als de poes krols is - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe te balen dat de poes krols is, omdat ik mezelf realiseer dat ik deze reactie gecreëerd en geïnfuseerd heb in en als het vlees door mijn deelname, acceptatie en permissie. In plaats - 
dwaal ik niet af van mezelf en vestig ik mijn aandacht op mezelf.

Wanneer en als ik mezelf realiseer dat mijn geest afdwaalt in reacties/emoties elk moment - stop ik en adem ik -  ik realiseer me dat het altijd ergens heen wil gaan, het van mij af wil dwalen als een vorm van weerstand tegen mezelf om alleen te zijn. In plaats - leer ik door mezelf heen te zien = alles dat opkomt in mijn geest in relatie tot mijn omgeving, te beginnen de omgeving voor echt te zien en bewustzijn waarlijk te transcenderen.

~ ~ ~

Ik stel mezelf ten doel eerst vrede te sluiten/gelijk te staan met de energie van de negatieve reacties door ze te erkennen en niet te onderdrukken/weg te wimpelen om zo mezelf in staat te stellen om erdoorheen te wandelen en te komen tot een bevrijding van bewustzijn.

Ik stel mezelf ten doel mijn relatie met dwalen en dwaallichtjes te onderzoeken.

Ik stel mezelf ten doel de adem als sleutel te gebruiken als/wanneer ik de energie van gedachten/gevoelens/emoties voel opkomen: ik beweeg de energie door me heen en grond het in de aarde. Ik zal ondervinden dat het voelt alsof ik in de aarde zink -- dat is het bewijs dat ik gegrond/geaard ben.

Ik stel mezelf ten doel niet toe te staan en te accepteren dat de geest met gedachten/gevoelens/emoties mij dicteert wie ik ben - ik geef mezelf de kans om mezelf hier zelfoprecht te leven.





Vergezel ons op de Reis naar Leven!

 
GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/


Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 


Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com
 
Relatiecursus www.desteniiprocess.com/courses/relationship



Belangrijk Zelfonderwijs over de Realiteit


Reacties

Populaire posts