Dag 332 Kapitalisme en Substantie Consumeren om in Energie om te Zetten

Probleem:

Gisteren was ik het blog Basisinkomen en Eigendom Bezitten aan het vertalen en had daarbij toch wel wat reactie op het één en ander dat ik hier wil onderzoeken en oplossen in mezelf. 

Oplossing:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te reageren op de woorden 'één van de grondslagen van het kapitalisme is een maatschappij te hebben die in staat is te consumeren' - waarin ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf af te scheiden van het woord consumeren en het feit dat ik consumeer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een lichtelijk gevoel van walging te creëren op het woord 'consumeren'. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik substantie/mijn fysieke lichaam consumeer om in energie/gedachte/gevoel/emotie te manifesteren/om te zetten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard substantie/mijn fysieke lichaam te consumeren om een gevoel/emotie van walging te manifesteren/om te zetten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te reageren op "Jezelf kunt Onderhouden" - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf het toegestaan en aanvaard mezelf af te scheiden van mezelf onderhouden.

Ook particulieren krijgen te maken met bezuinigingen en andere lastenIk vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb weerstand te creëren tegen spaargelden of investeringen om voldoende rijkdom voor mezelf te creëren om mezelf te onderhouden - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf het toegestaan en aanvaard heb angst te creëren en verbinden met het doen van investeringen om mezelf te onderhouden, omdat 'op de achtergrond' altijd de in mijn menselijk fysieke lichaam geïnfuseerde geest van angst voor falen aanwezig is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat kapitaalgroei gepromoot dient te worden om uiteindelijk een situatie te creëren waar ik in staat zal zijn om financieel zelf-ondersteunend te worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb weerstand te ervaren tegen de vaardigheid verwerven om kapitaal op een manier te gebruiken dat ik werkelijk in staat ben om mijn bestaan te ondersteunen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet de noodzakelijke verantwoordelijkheid aan de dag te willen leggen in het huidige systeem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb alleen in een nieuw systeem verantwoordelijkheid aan de dag te willen leggen in plaats mezelf te realiseren dat het één niet zonder het ander kan en ik mezelf hiermee in de wachtmodus plaats - en dus vergeef mezelf dat ik mezelf het toegestaan en aanvaard heb mezelf voortdurend in een wachtmodus te plaatsen alsof de dingen op magische wijze vanzelf tot stand komen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb weerstand te ervaren tegen de zelfontwikkelingsmindset en het mezelf toepassen in het huidige systeem/kapitalisme om specifieke vaardigheden te verwerven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb eigendomgaring minderwaardig te vinden - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf het toegestaan en aanvaard heb mezelf van eigendomgaring af te scheiden als middel om dan toch geen verantwoordelijkheid  voor mezelf in het systeem te hoeven nemen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te programmeren met "ik wil niks" in plaats mezelf te realiseren dat het leven veel is gemakkelijker en prettiger met alle bestaansmiddelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik door deelname in de gedachte "ik wil niks" verantwoordelijk ben voor creatie van mensen die "alles willen". 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het systeem van kapitalisme stom te vinden in plaats mezelf te realiseren zelf stom te zijn als een niet kunnende spreken als wat het beste is voor leven = wat het beste is voor mezelf.

Zelfontwikkeling:

Ik ga de verbintenis met mezelf aan te stoppen mezelf af te scheiden van mezelf als het woord consumeren en het feit dat ik consumeer. Ik ben één en gelijk als het woord consumeren.

Ik ga de verbintenis met mezelf aan te stoppen substantie/mijn fysieke lichaam te consumeren om in energie/gedachte/gevoel/emotie te manifesteren/om te zetten.

Ik ga de verbintenis met mezelf aan dat wanneer ik een energie/gevoel/emotie voel/zie opkomen in de geest dit onmiddellijk te vergeven en de energie door mijn lichaam te bewegen het in de aarde grondend.

Ik ga de verbintenis met mezelf aan het garen van spaargelden of investeringen om voldoende rijkdom voor mezelf te creëren om mezelf te onderhouden open te houden.

Ik ga de verbintenis met mezelf aan kapitaalgroei te promoten om uiteindelijk een situatie te creëren waar iedereen als ikzelf in staat zal zijn om financieel zelf-ondersteunend te worden.

Ik ga de verbintenis met mezelf de mogelijkheid te bekijken de vaardigheid te verwerven om kapitaal op een manier te gebruiken dat ik werkelijk in staat ben om mijn bestaan te ondersteunen.

Ik ga de verbintenis met mezelf aan de GROTE wil van Leven te doen prevaleren en de noodzakelijke verantwoordelijkheid aan de dag te WILLEN leggen om mezelf als kapitaal van leven te ontwikkelen. 





Vergezel ons op de Reis naar Leven!

 
GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/


Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 


Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com
 
Relatiecursus www.desteniiprocess.com/courses/relationships



Belangrijk Zelfonderwijs over de Realiteit



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts