Dag 338 Niet Langer Beroerd Worden door Seksuele Insinuaties


Voor context zie Dag 337 Seksuele Insinuaties

Oplossing:

Wanneer en als ik mezelf realiseer mannen uit de weg te gaan die seksueel getinte opmerkingen maken - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe mannen uit de weg te gaan die seksueel getinte opmerkingen maken, omdat ik mezelf realiseer dat ik de bron ben van mijn eigen problemen/reacties en dus ben ik de oplossing. In plaats - richt ik mezelf in mezelf op en ga ik gelijkstaan aan de woorden die met me worden gedeeld.

Wanneer en als ik mezelf realiseer mezelf te verstoppen in mezelf in de aanwezigheid van mannen die seksueel getinte opmerkingen maken - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet langer toe mezelf te verstoppen in mezelf in de aanwezigheid van mannen die seksueel getinte opmerkingen maken, omdat ik mezelf realiseer dat het binnen mijn relatie tot mezelf is dat alle dingen worden vastgesteld, dat deze relatie bestaat uit een constante adem voor adem beslissingspotentiaal/-vermogen - en dus verantwoordelijkheid. In plaats - ben ik dankbaar voor de ander die me laat zien waar ik nog beperkingen in mezelf toesta.

Wanneer en als ik mezelf realiseer vooringenomen te zijn dat het wel weer seksuele praatjes zullen worden geventileerd wanneer ik naar de slager ga - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe vooringenomen te zijn dat het wel weer seksuele praatjes zullen worden geventileerd, omdat ik me realiseer dat ik me laat leiden door angst = eigenbelang. In plaats - kom ik uit mijn hersenspoeling en eigenbelang om enkele praktische sturende en corrigerende acties te ondernemen om het preventieve moment tot moment wezen te zijn dat werkt met dat wat het beste is voor iedereen.

Wanneer en als ik mezelf realiseer mezelf te generen bij het horen van woorden van seksueel/genitale aard - stop ik en adem ik - ik sta mezelf NIET toe mezelf te generen bij het horen van woorden van seksueel/genitale aard, omdat ik mezelf realiseer niet-zelfsturend te zijn maar gestuurd te worden door de energie van emoties. In plaats - stop ik mezelf te onderdrukken en compromitteren met en als mijn relatie tot de geest.

Wanneer en als ik mezelf realiseer te reageren met schaamrood bij opmerkingen van seksueel/genitale aard - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe een fysieke reactie van schaamrood te creëren, omdat ik me realiseer me onderhevig te maken aan biochemische processen. In plaats - ben ik zelf hier het sturende principe en blijf ik stevig verankerd staan in mijn lichaam als de adem.


Zij: Altijd maar seks, praat eens over het weer

Zelfbeloning:

Ik stel mezelf ten doel niet langer beroerd te worden door seksuele insinuaties oftewel door mijn eigen hersenspoeling.

Ik realiseer me dat mijn hersenen als mijn lichaam door de deelname in gedachten, gevoelens en/of emoties overspoeld en beïnvloed worden door allerlei biochemische stoffen als adrenaline bij angst en dopamine bij een 'high'. 

Ik besef me dat degene die deelneemt in woorden geladen met een seksuele energie een 'high' ervaart in polariteit met wat ik ervaar, een 'low'.

Ik stel mezelf ten doel het woord seks te leven als mezelf. Ik realiseer me dat ik de belichaming ben van alles en iedereen gelijk. Ik ben woord - ik ben woorden - ik ben expressie - ik ben gelijk - ik ben één.

Ik stel mezelf ten doel mezelf stevig te gronden in mezelf wanneer ik een trigger point bemerk.

Ik stel mezelf ten doel mensen te laten zien dat we een wereld hebben gecreëerd waarin het vlees als zwak wordt afgeschilderd terwijl in wezen de geest van gedachten/gevoelens/emoties de eigenlijke 'zwakte' is. 

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat de werken van de geest af worden geschoven op het vlees -- een complete omkering van wat er feitelijk speelt.


Reacties

Populaire posts