Dag 348 Op Bezoek met een Bonkend Hart | Zelfvergeving/-Transformatie


Voor context zie de blogpost van gisteren Dag 347 Een Bezoek brengen en een Bonkend Hart


Oplossing:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb steeds heel zenuwachtig te worden als ik eraan dacht op bezoek te willen gaan bij mensen die ik lang niet gezien/gesproken heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een bonkend hart te creëren telkens als ik dacht aan het willen zien/bezoeken van de familie van mijn ex.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te reageren met een bonkend hart niet weten hoe mensen te begroeten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb met en in angst te reageren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het gedag zeggen/de begroeting van mensen heel moeilijk te vinden. 




hartkloppingen



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren dat er iets over mij in mijn verleden naar mij terug werd gekoppeld. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb verscheurd te worden door de vertwijfeling over hoe ik mensen moet begroeten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf niet gekalmeerd/gecentreerd te krijgen met de adem. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een dermate angst te creëren dat het ademen in en als mijn lichaam onmogelijk wordt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb er een groter punt van te maken dan nodig, het is/zijn allemaal simpel punten om te transcenderen, niets om mezelf over te bekritiseren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb ongemak te ervaren als de gedachte/angst dat ik in het middelpunt van de belangstelling zal staan in plaats mezelf te realiseren dat het in en als de gedachte is dat ik mezelf in het middelpunt zet. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard in een huiskamer met allemaal mensen niet gegrond te kunnen blijven.



Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken wat er verder aan ten grondslag ligt dat ik in deze mate een bonkend hart moet ervaren.




 

Reacties

Populaire posts