Dag 365 Geluk is afhankelijk van Geld - Deel 2

Dit is een vervolg/afhandeling van Dag 364 Geluk is afhankelijk van geld


Wanneer en als ik me realiseer het gevoel van ongelukkig zijn door de voortdurende zorgen om mijn overleving/voortbestaan te onderdrukken - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe het gevoel van ongelukkig zijn te onderdrukken en/of verbergen. In plaats - zie ik het ongelukkige gevoel gewoon onder ogen en omarm ik het als mezelf. Ik realiseer me dat het 'ongelukkige gevoel' bestaat in deze wereld als mij omdat het 'gelukkige gevoel' bestaat als twee punten die elkaar uitbalanceren.

Wanneer en als ik me realiseer het woord ongelukkig als 'slecht'/'negatief'/'fout' in de geest te waarderen - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik het ongelukkige gevoel NIET ben. In plaats - sta ik hier als alle punten en beweeg ik mezelf voort binnen een gestage verandering van mezelf naar leven als allen als één en gelijk.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen compleet gestoord te worden door zorgen over geld.

Ik stel mezelf ten doel te realiseren/onder ogen te zien dat geld gelukkig maakt.


Thuis plus geld betekent geluk - formule getekend met krijt op een schoolbord Stockfoto - 11939384



Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat we gehersenspoeld zijn met de indoctrinatie dat "geld niet gelukkig maakt" als het propagandamiddel van de elite zodat we niet gaan kijken wat er in de wereld aan het gebeuren is.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen me te schamen dat ik mezelf ongelukkig voel doordat ik voortdurende geldzorgen heb.

Ik stel mezelf ten doel samen te werken aan de invoer van een geld/wereldsysteem waarin voor iedereen gelijkelijk wordt gezorgd.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat het huidige geldsysteem dat we hier op aarde aangenomen hebben nadat we geboren waren de satan is waarvan Jezus verhaal gedaan heeft.

Ik stel mezelf ten doel het ongelukkige gevoel dat samenhangt met geldzorgen en niet weten hoe rond te komen de komende jaren om te zetten in het voorbereiden van en onderwijzen over het Leefbaar Inkomen Gegarandeerd als mensenrecht als vast te leggen in de basisconstitutie van het Basisinkomengarantiesysteem.

Reacties

Populaire posts