Dag 392 Verlangen, Relaties en Seks - Verlangen is als een Klein Kind

Dit is een vervolg op de post van gisteren Dag 391 Wanneer Verlangens Overweldigend Worden - Atlantiërs' Ondersteuning

Ik realiseer me tegelijkertijd in een verlangen èn een angst te zijn en dat de angst voor de consequentie de ervaring van het verlangen feitelijk nog meer voedt en me voortdrijft te handelen op mijn verlangenervaring/-reactie terwijl wat meer dominant was de angst in relatie tot het verlangen is.

Wanneer en als ik mezelf realiseer een sterk verlangen naar seks te ervaren en dit op iemand anders buiten mij te projecteren - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat de energie van verlangen niet werkelijk is, omdat ik me besef dat woorden is wie ik werkelijk ben; ik ben woord; ik ben leven; ik ben één. In plaats - beweeg ik met de adem de seksuele energie door me heen, het in de aarde grondend. Als ik ondervind dat het voelt alsof ik in de aarde zink is dat het bewijs dat ik gegrond/geaard ben. 
 



Wanneer en als ik mezelf realiseer een seksueel verlangen als een overweldigende ervaring te ervaren - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat het gewoonweg een enorme dosis energie is die ik opgeladen heb door deel te nemen in plaatjes die ik creëer in mijn geest. In plaats - stop ik het vallen/plaatjes creëren in mijn geest en pas ik zelfvergeving toe op alle ingrediënten ervan om te plaatjes te deleten.

Wanneer en als ik mezelf realiseer de natuur van verlangen niet te kunnen weerstaan - stop ik en adem ik - ik realiseer dat verlangen als een klein kind is als een "kom, kom, ik wil dit doen". In plaats - breng/fluit/dwing ik mezelf terug hier in en als de fysieke realiteit en stil het jengelende kind in me door de energie uit ademen/aarden. 

Wanneer en als ik mezelf realiseer dat het verlangen naar seks komt op een manier het te willen maar het ook niet te willen - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik in een conflict verkeer van verlangen en angst. In plaats - stap/wandel ik uit de geest van plaatjes/verbeeldingen/seksscenario's en neem geen deel in deze ontwerpen van polariteit die me verdelen in mezelf.

Wordt vervolgd..


Reacties

Populaire posts